Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
grattis bull-Nibla.
hurra för lilla bibla vi ropa allihopa
o önska henne lycka... (en av de fyra födelsedagssångerna som Örnfamiljen på höjden sjunger)
Nides- abbe mår bra. Inga kakor igår så pigg idag
Godmorgon
GRATTIS NIBLA!!!!! Hip Hurra!!! Hoppas du får en bra dag idag.
Tezz: Ha en bra sista dag på jobbet. Ska bli spännande att höra nästa vecka hur du har det. Antar att helgen kommer att kännas underlig.
Igår kväll var jag på födelsedagsfirande med en gammal vän som fyller dagen efter mig. (Hon som spelade piano i kyrkan) Vi var ute och käkade, bytte presenter och satt och babblade som vanligt i timmar.
Äntligen fredag!!! Och en jättelugn dag. Kommer att vara själv här halva dagen. Och sedan är det bara en vecka kvar!!!
Kikade på bilderna på bloggen. Åh, vad jag hade velat vara med. Men är rädd för att ett sugarrushparty var det sista jag behövde den dagen. Jag får baka era recept hemma och testa de smarriga kakorna iaf efter hand.
*Stämmer in i sång* Ja mån hon leva... .ja må hon leeeva!!!
Carma: Ja, det kommer kännas konstigt... just nu så bara längtar jag tills om en månad eller två... när man kommit in i det nya arbetet! Måste förresten känns konstigt att det redan är dags för dig att gå på semester/mammaledighet! Känns som det var igår som vi fick reda på den trevliga nyheten!
Glömde skriva: Grattis NIBLA!!! *hurra, hurra, hurraaa!*
Tezz: Ja, det känns lite konstigt eftersom jag har haft nedräkning så himla länge. Känns väl egentligen inte konstigt att gå på semester, men att inte behöva komma hit på lääänge och förhoppningsvis inte alls.
Framför allt känns det konstigt att jag inte ska vara hemma själv.
Vi får påminna linum om vadslagningslistan så att carma o nibla får vara med. O så ni vet när ni skall få barnen
Ab: Det skulle kännas bra att få veta det. Det är lite lättare att planera då.
Vi håller iaf tummarna stenhårt på att det INTE blir den 18 augusti.
Jag har trååååååkigt!!!