• postchaffisen

Morgongåva

Jag har funderat nu ett tag över morgongåva till min w2b. Många ger ju smycker o klockor o allt vad det nu är.
    Andra tips på trevliga gåvor?
    Gifter oss i nov, så det är ju hyffsat långt kvar att hinna skaffa nått bra

• Svar på tråden Morgongåva
  • Kakan Mascha

Nyckelringen var en bra idé! Han har just nu bara en vanlig ring som han använder och vi ska ge en liiiten sak bara till varandra! Tack!

• paradisfågel

Vad sägs om spa-behandling eller massage-behandling? Weekend nånstans?

Kommer ge manschettknappar till min sambo när vi gifter oss sen.

• NEoMA

vi kommer ge varandra varsin tatuering med det japanska tecknet för tillsammans.

• Kakan Mascha

såg inte förrän nu att du letade till din blivande fru!
    hm, vad vill jag själv ha då förutom smycke..
    Har hon någon hobby? Köpa någon pryl till den?
    Annars är ju en upplevelse en bra present, konsert, miniresa i Sverige för att se något speciellt, eller som ovan spa-besök!
    Kanske gemensam matlagning med kock för en lyxigare middag? Eller en ridtur på Islandshästar? Eller åka under vintern och bada i tunna, Ishotellet?... Vet ju inte vart ni bor så..

• Aleta

Samlar hon på något?
    En oväntad komplettering till samlingen kanske, gärna något som är lite svårt att få tag på.

• postchaffisen

aleta: Vet inget hon samlar på direkt

Kakan: Bor i Uddevalla. Mkt bra förslag där

• Troll-P

En tavla fick min man. Det var ett stort foto på vår utsikt som vår fotograf tog från balkongen. Det blir ett minne från vårt första gemensamma hem när vi en dag flyttar.

• Tit

Oj jag hade inte hller sett att det var till frun... Själv skulle jag bli mest glad för smycke faktiskt, gärna örhängen, eller om man fick drömma, nåt av det vi prioriterat bort i budgeten som bröllopsresa eller diamanten till min ring! Men vi har ju prioriterat bort det för att vi inte har råd...

Vad önskar du dig själv som man? (Manchettknappar har han redan snygga.)

• postchaffisen

Ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag skulle vilja ha. Eller om jag ens vill ha nått

Svar på tråden Morgongåva