Morgongåva
Jag har funderat nu ett tag över morgongåva till min w2b. Många ger ju smycker o klockor o allt vad det nu är.
Andra tips på trevliga gåvor?
Gifter oss i nov, så det är ju hyffsat långt kvar att hinna skaffa nått bra
Jag har funderat nu ett tag över morgongåva till min w2b. Många ger ju smycker o klockor o allt vad det nu är.
Andra tips på trevliga gåvor?
Gifter oss i nov, så det är ju hyffsat långt kvar att hinna skaffa nått bra
inget bra tips men tyckte de var kul o se en man här inne ska jag visa min sambo
Jag ska ge min make en weekendresa till Brugge som vi ska åka på tre veckor efter bröllopet. Vi kommer inte åka på bröllopsresa förrän först efter drygt 6 månader så då känns det som en bra present.
Jag gav min man en nyckelring med bild på mig och ett par rader skrivna på baksidan. han blev så glad. Men det kan man ju ge en tjej oxå.
personligasmycken.com/nyckelringar.htm
jag har beställt en dógtag på www.gobbit.se till min m2b, på ena sidan ska det stå hans namn, på andra sida älskad, så kan man vända på den... hoppas den blir så fin som jag tänkt mig... =) Men jag vill gärna ha fler tipps! Det får inte vara allt fär lång lev tid bara, vi har ju MINDRE än en månad kvar nu! =)
MIn man fick en "kärleksbok" och ett uppochner vänt kors
Hej,
jag tänkte ge min M2B en cykel faktiskt.
För att han behöver en kort och gott och för att då kan vi cykla tillsammans i sommar.
Kram
Bra gåva till honom tycker jag
Jag gav en secret box
Härifrån blir det nog ett sensuellt foto faktiskt om jag kan hitta en smakfull fotograf alltså!
Är det det som är secret box kanske?
Ja, det brukar kallas lite olika