• Emilias mamma

Vilka färger passar till..?

Tycker det är så svårt att välja färgtema till bröllopet men måste bestämma mig nu då det inte är långt kvar. Men så kom jag och tänka på att min m2b kommer ha lite inslag av silver i sin slips. Då kanske man kan köra på silver. Men vilken mer färg? Vad ska jag då t.ex ha för blommor, hade gärna velat ha vita rosor. Men vet inte om det går ihop?

• Svar på tråden Vilka färger passar till..?
  • Waersta

vit, silver och lila.
    vit, silver och grönt eller blå eller rosa eller turkost eller..

• Peters Fridelina

Vi ska ha grönt och lila som temafärger med silver som detaljfärg. Silver är ju lite glittrigt och jag tror inte det gör sig som en helfärg, men perfekt som detalj. Tänk på att om ni ska ha silver så välj gärna kalla färger/ nyanser. Om ni vill ha varma färger så är det bättre med guld.

Lycka till med färgvalet!!!

• Vampyren

Vi ska ha silver, blå och vit

• Nienna

Man måste ju inte ha ett färgtema, men det är ju roligt ändå! Vi har rosa, silver och ivory.

Vitt och silver går väl jättebra, vill du ha nån mer färg går det nog ihop med det mesta.

• Emilias mamma

Jag tror nog att vi kör på silver och lite vitt Kan ju te.x ha silverband på stjälkarna på blommorna mm. Ska ju gifta oss den 14juni så kan inte fortsätta vela fram och tillbaka längre Fast det är klart, kanske inte så snyggt med kritvitt heller. Får ta nån vit nyans.

Svar på tråden Vilka färger passar till..?