Vansinnigt underbara... vår-2008
Välkommen alla som vill vara...
vansinnigt underbara
Välkommen alla som vill vara...
vansinnigt underbara
hallo
fru någongång
ååååh, vilken liten plutta!!
LKU
skall du flytta ensam? har jag missat ngt här?
Princess
Näe, du har inte missat något, jag har inte orkat berätta bara och orkar inte göra det nu heller tyvärr, förlåt, vill inte verka otrevlig men det är för jobbigt helt enkelt. Men som sagt, ja, jag ska flytta ensam. Kram på dig gumman!
Bra du hittat hit förresten
Toppen med nya mystråden
*ger LKU en stor, varm kram* Du behöver inte berätta, fullt förståeligt, jag hejar på dej. Jag känner folk i Gävle om det är så att du vill ha någon ingång till lägenhet eller så. De som bor på plats vet ju oftast bättre vad som finns och inte finns.
LKU
du behöver inte alls berätta.. inget att be om ursäkt för..
men vill du berätta så lysnnar jag gärna..
du kan skriva här om du vill eller maila på camillalb@comhem.se
OM du känner att du behöver det..
kram!
Kram, på dig LKU!
O kram på er alla för övrigt!
Hej!
Jag är glad att se att en ny tråd kommer trots att jag varit alldeles för lite här, det har hänt en hel del tråkigheter i mitt liv sista månaderna med flera dödsfall och massor av sjukdomsproblematik. Jag läser dock här inne nästan varje dag även om jag inte skriver så mkt men jag är jätteglad att se att tråden lever vidare för jag lovar att bli mer aktiv när det lugnar ner sig snart.
Superkramar till alla som behöver det o även till er som INTE behöver det
SingForLife
*krama på*
Jag är här!!!
Tack LKU för att du startar upp tråden igen!!!!
Kramar till er alla!!!!
Princess
Tack söta vännen, gullig du är
KRAMEN
Canataton
Tusen tack gumman, va snällt av dig! Kontakter är alltid bra när man är ny i en stad!! Hoppas allt bra med dig Och tack för att du hejar på mig
anne
Stora kramar tillbaka
SingForLife
Lilla gumman, usch va hemskt och tråkigt. Inte rättvist någonstans, hoppas du kan hänga i så gott det går ändå, ja har man något val liksom, näe man har väl inte det, men hoppas VI här i tråden kan ge lite energi i alla fall. Massa massa kramar och kraft
love U
Ingen orsak sötis
KRAMAR