• Skonie

Chokladbrunt papper

Kan någon tipsa om var jag kan få tag på riktigt chokladbrunt papper som är lite tjockare med struktur? Tycker panduros är mesbrunt och här verkar inte finnas några andra alternativ. HJÄLP! Jag vill verkligen ha chokladbruna inbjudningskort!

• Svar på tråden Chokladbrunt papper
  • Skonie

Finns de bara 12x12 cm? Det är på tok för litet

• Pumpkin

De jag använt mig av är 30,5x30,5cm, dvs 12x12 inch.

• Skonie

Jaha, inch. Tog förgivet att det var cm :) Vad hette färgen på ditt papper?

• äckling

Har också brunt papper från bazzill. Jag har valt Canvas geneva. Blir supersnyggt med silvertryck. Har tyvärr ingen bild.

• Skonie

Tack, av vad jag sett i ditt galleri så verkar det vara exakt den färg och kvalitet jag letar efter.

• Skonie

Har du köpt innerpappret där med? Vilken färg är det. Jag är ute efter ett cremebeige

• Pumpkin

Tänk på att pappret "glittrar" bara så att du inte får en chock

Innerpappret är creme/guld och är köpt på Panduro.

• Skonie

Undra om man kankse skulle beställa flera olika först och sen välja. Hur gjorde ni? Bilderna på hemsidan är ju inte super direkt

• Pumpkin

Jag beställde några stycken av den sorten och sen när jag väl bestämt mig för att det var rätt beställde jag fler.

• äckling

Jag köpte i butik. Ville se o känna. Jag hade gjort ett provköp först med några olika. Kan vara värt de extra kronorna. Det papper jag har glittrar inte o har struktur på en sida.

• Skonie

Ni har inte kvar de som var fel? Eller restbitar? Kan ju köpa av er så blir det ett kretslopp :)

• Pumpkin

Vi har som sagt inga som blev fel, köpte bara en sort

• äckling

jag har också bara de jag använt. Köpte ju i butik för att välja där.

• 081110 1

Panduro, Bokia, Wettergrens? Matton?

Svar på tråden Chokladbrunt papper