• Humlan66

Ni som har barn uppmana...

Dem att använda SKYDD när dem är ute i backen

Nu hände det som inte fick hända, min systerson har hamnat på sjukhus i en snowbordolycka, han skulle träna volter med kompisar och landade fel, så fel att en kota vart krossad i ryggen och å en skadad ,han kommer formodligen att ligga på sjukhus en tid :(

Han hade tur ändå att han hade ryggskena och det är en uppmaning jag vill ge till ALLA snowbordåkare ( och föräldrar att va påstridiga om att barnen har ) att använda och TRO ALDRIG att ni är odödliga bara för att ni är unga och livet leker.

Jag tycker så synd om honom när han ligger där och har så ont, han är så blek och ser så liten ut och han får morfinsprutor mot smärtan varje timme .Han skulle köra upp för körkortet imorgon och han kommer att missa så mkt i skolan.
    Allt detta för en LEK i backen. suck .jag tänker på honom och hoppas han blir bra snart men det är svårt att se min syster lida såoch se hennes oro.Han lär bli på sjukhuset ett bra tag framöver nu

kanske OP från vad BT ska handla om, men jag tyckte det va en viktig grej att uppmana om samt få skriva av sig

• Svar på tråden Ni som har barn uppmana...
  • carinokenneth

usch då...hoppas han blir helt återställd!

• Humlan66
    carinokenneth skrev 2008-03-24 15:57:25 följande:
    usch då...hoppas han blir helt återställd!
    tack .ja det är så synd om pojken
  • Jiel o Deps

USCH! Jag har själv inga barn, men jag skulle bli förtvivlad av mina framtida råkade ut för något sådant.
    Hoppas verkligen han snabbt blir bättre och bra!

• Annihz

tycker man ska ha ryggskydd oavsett om man åker bräda eller skidor eller volter eller inte. ALLA i backen ska ha ryggskydd!!

• pojomo

usch va tråkigt hoppas han kryar på sig snabbt

• Humlan66

Tack så mkt, han är redan lite bättre, men en massa värk som han får stå ut med en tid

sen mena jag inte OP utan OT *s*

• Thailand 08

nej fyyy:Stackare hoppas han kryar på sej snart

Svar på tråden Ni som har barn uppmana...