Varför är det alltid massa problem??
Jag har alltid haft massa problem när det gäller "stora" dagar i mitt liv. Vad gäller min mamma..
När mina barn föddes så va hon inte glad, små saker va fel o hela min förossnings känsla blev förstörd. Små saker som att min sambo inte bjöd på fika utan hon fick betala själv. Eller som att min pappa kom till BB samtidigt som hon. O det gjorde jag bara för att jäklas med henne ( i hennes ögon ) inte för att han är morfar till min barn..
o nu när det gäller mitt bröllop. Så är det massa fel med.
Att hon inte får vara med o bestämma vilka som är bjudna. Att jag väljer att bjuda en vän till min som min mamma inte tycker om.
För mig är det självklart att bjuda min vän, när jag är bjuden på hennes bröllop o när hon kommer vara med under min möhippa. Men enligt min mamma så väljer jag min vän före min mamma. Jag respekterar inte att min mamma inte tycker om henne. SÅ min mamma vill inte engagera sig i bröllopet.
Hur kan man göra så mot sina barn? Är det bara jag som reagerar?
Jag skulle aldrig utsätta mina barn för sånt här, att de inte får vara 100% lyckliga under deras stora dagar.
Även om ja hatade ALLA på mina barns bröllop så skulle ja stå där som mamma o visa god min, skulle inte tynga mitt barn med något av mina känslor som gör henne/honom ledsen.
Men ändå, så är det min mamma... Jag vill ju inte att hon ska vara ledsen på mitt bröllop.
Vad tycker ni? Hur hade ni gjort?