• Bellanote

Skor från kina!!

Idag kom mina skor som jag beställt från kina. Så fina är de.

Kolla in mitt galleri.

www.melodyshoes.com/hk

Fick betala 68,3 dollar med frakt, så ca 450 för två par med frakten. Obs mina fastnade inte i tullen så jag hade nog tur. då hade det blivit 200 kr extra om de ska tullas med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-26 19:44
    Jo adressen till sidan är www.melodyshoes.com.hk så då ska man hamna rätt annars finns länk på första sidan.

• Svar på tråden Skor från kina!!
  • pallesj

Jätte fina skor, Alltid bra när man kan få det lite billigare Men just skor är jag lite skeptiskt till pga storlekar o sånt Har köpt ett par på Bianco för 150kr

• Bellanote

Det är ju inte farligt pris alls ju.

Jag var med orolig för storleken men jag fick ju ange stl 39 och inte de där 4,5,6 som en del har. utan det var de vanliga stl och de passade utmärkt..

• Waersta

Länken funkar inte Bella.

• Bellanote

ha jag hade ju skrivit fel ju.

• Bellanote

Nu har jag bestämt mig för vilka jag ska ha och det blir dem med pärlorna så ska lägga ut dem andra på tradera sen.

• Tutik och Prasart

Skorna var jätte fina.
    Dom du ska lägga ut på tradera är de oxå i storlke 39?
    Jag tyckte de var jätte snygga tror jag ska lägga ett bud på dem när du kommer att sälja dem.

• Bellanote

de liger ute på tradera redan.. jepp de är i stl 39. kan tyvär inte länka för det får jag inte

• Waersta

Jag har letat järnet men hittar dem inte.. fast jag har storlek 37.

Bellanote skrev 2008-03-21 22:10:36 följande:
    de liger ute på tradera redan.. jepp de är i stl 39. kan tyvär inte länka för det får jag inte
Svar på tråden Skor från kina!!