• grabbarna

har ni också fått direktadresserad

reklam hemma vi fick det idag adresserat till oss bååda och jag har inte skrivit på för få nån bröllopsrelaterad reklam så dom måste ha sökt reda på adressen genom att kolla på vår hemsida och sedan sökt på eniro eller hitta.se

inte hela världen men jag blir inte sugen att handla av folk som gör så

• Svar på tråden har ni också fått direktadresserad
  • Jenniecarlsson

Min m2b fick reklam om sugarpaste blommor! Det är ju jag som finns med på diverse bröllopsrelaterade ställen, verkligen inte han! Jättekonstigt tycker jag..

• grabbarna

skumt

Jenniecarlsson skrev 2008-03-18 15:19:26 följande:
    Min m2b fick reklam om sugarpaste blommor! Det är ju jag som finns med på diverse bröllopsrelaterade ställen, verkligen inte han! Jättekonstigt tycker jag..
  • MissieA

Väldigt skumt det här haha,, var bor ni brudar då?? Kanske är relaterat på något annat sätt. Hoppas jag inte får något skumt hem haha!!

• JohanoCissi

jag bor i kristianstad........och det konstigaste är att det är det enda märkliga bröllopsrelaterade jag har fått, inget annat.

• JohanoCissi

förutom det jag själv har beställt hem, kataloger, provsmak, provservetter och allt annat....hihihihih

• grabbarna

funderade ett tag på om dom fått adressen via calligraphen men där har bara jag beställt så nä jag tror nog det är härifrån eftersom det är enda stället där bådas namn finns med.

bor för övrigt i västernorrland så det verkar inte vara ortsbundet det är en bra bit till kristianstad typ 100 mil eller nåt

• JohanoCissi

kan man nog säg, en bra bit....frågan är varför dem skickar över hela sverige...är det så att dem där sugarpasten håller frakt och sånt....verkar konstigt.

• grabbarna

ja eller så är man inte så duktig på geografi

• JohanoCissi

hihihihihi, kan ju vara så

• Melis

ja jag har också beställt från calligraphen... a vill de vara så dumma och skicka ut post så får de göra det...kostar väl dem. De har väl inte uuptäckt BT...hihiihi

• Nessan

Har ni ansökt om hindersprövning än? I så fall kan det vara därifrån de fått era namn och adresser. Har hört om brudpar som blivit kontaktade av fotografer i sin stad som meddelade att han gärna ville fota deras bröllop. Då paret undrade hur han ens visste att de skulle gifta sig sa han att han tagit ut uppgifter om vilka som begärt hindersprövning hos skatteverket i hans stad.

• grabbarna

nepp ingen hindersprövning har överhuvudtaget inte skrivit våra namn på nåt som har med bröllop att göra förutom bröllopssidan här

Svar på tråden har ni också fått direktadresserad