• Daniel­aa
    Äldre 15 Mar 20:01
    35497 visningar
    47 svar
    47
    35497

    Bröllopsfotograf Göteborg m omnejd, bra pris?

    Någon som har tips på bra bröllopsfotograf i Göteborg me omnejd till bra pris?

  • Svar på tråden Bröllopsfotograf Göteborg m omnejd, bra pris?
  • Joji
    Äldre 8 Apr 22:05
    #31

    Ehhh... Förresten så är det väl en förutsättning att fotografen vill veta ens önskemål?

    Jag menade att hon var noga med att ta reda på vilka av hennes bilder som vi gillade, för att kunna ta liknande för oss sedan.

  • Fru Nyberg
    Äldre 15 Apr 20:43
    #32

    Jag kan verkligen också rekommendera Eva! Vi är par nr 2

  • Astrid­en
    Äldre 15 Apr 20:49
    #33

    www,myfoto.se
    vi är så nöjda med My som är väldigt proffsig till ett väldigt bra pris

  • SweetS­un
    Äldre 16 Apr 07:49
    #34

    Astriden; vad kostade hon? vad ingick?

  • le dauphi­n
    Äldre 16 Apr 07:57
    #35
    majlis skrev 2008-03-28 16:36:06 följande:
    Vi ska ha Jenny Blad
    Grattis till ett bra val av fotograf. Hon fotade på bröllopet jag och min m2b var tärna och marskalk på och hon var grym. Vi ville ha henne men hon var tyvärr uppbokad.
    Nu har vi hittat en annan fotograf i Skövde (eftersom vi gifter oss utanför Skara).
  • Astrid­en
    Äldre 16 Apr 09:26
    #36

    SweetSun,
    vi valde att ha med My hela dagen fram till att förrätten serverades. Bästa prisinfon får du om du mailar eller ringer henne.

  • SweetS­un
    Äldre 16 Apr 10:11
    #37

    astriden, vad betalade ni för det då? Vill veta om hon ligger i 20000kr klassen eller om det är värt att fråga..

  • Astrid­en
    Äldre 16 Apr 10:37
    #38

    SweetSun.
    nejdå det gör hon inte, de flesta betaalr väl kring 5-10 skulle jag tro beroende på hur mycket man vill ha

  • SweetS­un
    Äldre 16 Apr 10:47
    #39

    astriden; ok ja då ska jag kolla upp det... har en på g för 6000 porträtt +vigsel (ingår en massa).

    Men gillar My's bilder! Ska kolla för att jämföra, det är alltid bra!

  • ohlala
    Äldre 16 Apr 11:01
    #40

    jag tycker eva verkar ha tagit sjukt fina bilder men kari (karijantzen.com) är ett riktigt guldkorn och inte jättedyr.

  • Ajjse
    Äldre 23 Apr 19:45
    #41

    Danielaa:
    Jag fick ett tips idag på www.bilderavljus.se vet inte hur dom är men dom har en fin hemsida. Kanske kan vara värt att titta in där?

  • Västku­sttjej­en
    Äldre 23 Apr 21:06
    #42

    Hej!
    Vi ska ha Susanne Hjalber!
    www.susannehjalber.com

  • Dinnie
    Äldre 27 Apr 22:15
    #43

    Vi hade Susanne Hjalber och är supernöjda. Några av våra bilder finns med på hennes hemsida www.susannehjalber.com
    Hon var med oss en stund innan, under förberedelserna, sen under vigslen och en stund på middagen. Så nu har jag större delen av min dag förevigad av en fotograf. Så henne kan jag verkligen rekommendera.

  • Dinnie
    Äldre 27 Apr 22:20
    #44

    Vi hade Susanne Hjalber och är supernöjda. Några av våra bilder finns med på hennes hemsida www.susannehjalber.com
    Hon var med oss en stund innan, under förberedelserna, sen under vigslen och en stund på middagen. Så nu har jag större delen av min dag förevigad av en fotograf. Så henne kan jag verkligen rekommendera.

  • nettis­en69
    Äldre 8 May 22:43
    #45

    Vi ska ha denna mannen: www.kastoris.com

    Vi fick se lite bröllopsalbum och gillade bilderna.
    Plus att han ligger bra i pris och var superlugn! För stressiga mig så är det viktigt med en fotograf som inte stressar än mer...

  • Len0k
    Äldre 17 Apr 18:35
    #46

    Vill först och främst tacka bröllopstorget och forumet för massa bra tips. Har själv hittat tips på kanonbra frisör och make-up stylist som jag blev supernöjd med!
    Vill dela med mig tacksamt av mina erfarenheter nu efter bröllopet. Jag beställde en fotograf med fantastisk kvalité och med förmånligt pris. Han heter Maxim Pudikov ( maxim-photo.com/ ). Han är bosatt i Stockholm och det blev billigare att ta honom hit och betala för jobbet (+biljetter) än att ta någon här på västkusten för samma jobb.
    Bifogar några av våra bilder (utan ansikten, se flera exempel på hans jobb på webbsidan)



  • Okänd
    Äldre 1 Jul 10:42
    #47
    Meddelande borttaget
Svar på tråden Bröllopsfotograf Göteborg m omnejd, bra pris?