Jessica Almenäs klänning??
Någon som vet var man kan hitta en sån klänning som Jessica Almenäs hade på sig igår 14/3 på Let´s dance??
Någon som vet var man kan hitta en sån klänning som Jessica Almenäs hade på sig igår 14/3 på Let´s dance??
jag antar att det är Stefan (tror han som syr alla klänningar till programmet heter så) som har sytt även hennes klänning.
Stefan? Vet du vad han heter mer? åhh snälla jag vill verkligen ha en sån
Hmm, vänta ska kolla upp det du menar den svarta??
www.wahlbergdesign.se/produktioner/21_4.html
Här har en länk till hans sida, men är ej säker på ifall han gör hennes klänningar med. Kan du inte skriva till tv 4 och fråga
tack tackjag ska kolla
några fler tips?
Stefan Wåhlberg heter han som syr deras klänningar. Men det kan vara Lars Wallin också för när Agneta Sjödin var programledare så sydde han alla hennes klänningar!
Jag har precis kollat stefans klänningar men det verkar inte som han sytt nåt denna säsongen...hittar ingen mailadress till TV4 heller???fler tips
det stod efter programmet i eftertexterna att jessicas och davids kläder kom från en butik/företag, minns dock inte vilket.
ja men det stod matinique och det e ju kill kläder deras tjejmärke är ju In wear och inte var väl hennes klänning därifrån den såg mycket mer exklusiv ut än så?...