• Julia76

Hjälp! Torrhetsrynkor!

Jag har haft jättemycket torrhetsrynkor, men går nu på en kur som har gjort att de försvunnit helt!! Behandlingen heter silk peel och jag gör den på en salong i Stockholm. Den verkar vara väldigt ny i Sverige för när jag tittar på hemsidan så står den inte med, men om du är intresserad så kontakta Liz som har Endormologie by Liz, och fråga henne om du vill veta mer. Jag vet att behandlingen pressar in syre och fukt djupt ner i huden, men hon kan ju förklara exakt vad behandlingen gör, och råda i just ditt fall.
    www.endermologiebyliz.com

Jag har iallafall fått stor hjälp hos henne och jag haft ordentlig problem-hy, med torrhetsrynkor, rosacea (som flammiga eksem ungefär) och acne. Nu är min hy full av fukt och både acnen och rosacean är borta. Jag kommer att gå klart den här kuren, sen har jag bokat in en behandling dagen innan bröllopet, för just när man gjort en behandling blir huden jättefin och fondationen bara smälter in, så för att få ett så perfekt underlag som möjligt så är det ett verkligt supertips att göra det precis innan!

Svar på tråden Hjälp! Torrhetsrynkor!