• Sofiaa84

Nygift, Härligt! Någon mer?

yey äntligen fru Ståhl!

Är det fler än mig som är relativt nygifta, och hur känns det?

• Svar på tråden Nygift, Härligt! Någon mer?
  • Tooticki

19 april är det min tur, ser mycket fram emot det!

Grattis, berätta om bröllopet!

• Sofiaa84

Åh härligt=) hur känns det då?
    För mig är det underbart=)

• Efter 11 år är det min tur

Jag är nygift 8/12 hände det...känns underbart,känns mer helt liksom

• 20080301

Jag är oxå nygift 1/3 var det min tur =)

• Sofiaa84

Ah det är en helt annan känsla att vara någons fru eller hur? Jag njuter för fullt jag =)

• jeslin

Ni som är nygifta,vad är skillnaden?

Jag har svårt att se skillnaden jag o min sambo har bott ihop i 10 år,vart tillsamans i 15 o tror inte det kommer bli annorlunda alls..Men jag kanske har fel!

• Sofiaa84

Alltså det är ju ingen speciell skillnad så att man liksom hamna i himlen, det är nog felet med många att de tror att allt blir mycket bättre i förhållandet bara för att man förlovar sig/gifter sig. Ack så besvikna de blir ;)
    Men det jag känner är att det är en speciell känsla av att vara man och hustru. Man känner sig lite mer kär och lite me speciell!
    Det är vad jag känner och tycker iallafall :)

• Thailand 08
    Sofiaa84 skrev 2008-03-16 07:56:42 följande:
    Alltså det är ju ingen speciell skillnad så att man liksom hamna i himlen, det är nog felet med många att de tror att allt blir mycket bättre i förhållandet bara för att man förlovar sig/gifter sig. Ack så besvikna de blir ;) Men det jag känner är att det är en speciell känsla av att vara man och hustru. Man känner sig lite mer kär och lite me speciell!Det är vad jag känner och tycker iallafall :)
    Håller med dej...och ett gemensamt efternamn :)
Svar på tråden Nygift, Härligt! Någon mer?