• lycklig78

Gästbok med plats till fotografi

Är det någon som vet vart man kan få tag i en gästbok, där man får plats med ett fotografi av alla gäster?

Det vore ett jättefint minne!

• Svar på tråden Gästbok med plats till fotografi
  • Nibla

Antar att du bor i närheten av Gbg, eftersom du har Torskogs slott på din bild.

Jag vet att Papeterie i Nordstan har haft många fina gästböcker. Kommer dock inte ihåg storleken, men gå dit och kika!

• lycklig78
    Nibla skrev 2008-03-14 11:04:36 följande:
    Antar att du bor i närheten av Gbg, eftersom du har Torskogs slott på din bild. Jag vet att Papeterie i Nordstan har haft många fina gästböcker. Kommer dock inte ihåg storleken, men gå dit och kika!
    Tack, det ska jag göra. Bor inte så nära, men vi ska ner till Göteborg iaf en gång innan.

Är det någon som vet om man kan beställa någonstans via nätet?
  • Fru Cinderella

Vi köpte ett vanligt fotoalbum och sedan en lite grövre svart penna så att det skulle synas.. satte bilden på vänstra sidan och bad folks kriva på högra.. sedan limmade vi fast bilderna, fungerade klockrent.

• IdaÄlskarLennart

när man var liten så fanns de ju en bok som hette "mina vänner" omk du kommer ihåg de?? och nu finns de en bok som heter "mina vänner" fast är för vuxna. skitrolig grej. där e frågorna bland annat "är du oskuld?, är du gift? pinsam händelse, har du barn?, de roligaste under den här dagen...." och massor mer, där kan man även ha ett foto på varje person som skriver. boken är skitrolig .. jätte bra. lägg fram den så alla får fylla i. vilket minne !! =) den finns på de flesta bok affärer.. bokia balnd annat om ni har den affären där du bor !

Svar på tråden Gästbok med plats till fotografi