• Humlan66

Vad har ni valt för färger i temat...

Hej

Det har säkert skrivit om detta förr men lat som jag är så orkar jag inte gå igenom alla tidigare trådar (fniss)

Men vad har ni valt för fäger på dukning, kläder osv

Ni som har flera färger, vilken färg kommer igenom i brudbukett å tärnkläder ?? Har ni valt en färg var så att säga eller hur har ni gjort vid val ? En del killar har ju inget intresse alls och en del VILL vara med på allt ( vilket bara är roligt )

Tack för att ni tar er tid att svara

• Svar på tråden Vad har ni valt för färger i temat...
  • tingeling2

Jätte snyggt!!

Det låter fantastiskt

Har själv oxå valt brunt och skall ha en brun klänning och duka med vita dukar med kaffebönor utströdda på bordet med kaffe färgade servetter!

poccalove skrev 2008-03-14 12:02:33 följande:
    vi ska ha färgerna turkost och brunt och vit! Klänningen kommer vara vit men med turkost band runt midjan! Inbjudningarna blir bruna med turkost inslag! Tärnklänningarna blir bruna med kanske turkos band.. Vad tror ni?
  • LOOM

Vi kör endast på två färger; vitt och ljust rosa. Funderar på om det blir blekt men jag hoppas vår färgstarka personlighet lyser igenom

• Bluebride

Vi ska ha blå, vit och lila. Jag funderar på att ta med lite snäckor och mirandanallar

• SplusP

Vi har valt lavendel och champagne. Hoppas på att det kommer bli bra =)

• stfa

Vi har ivory, guld/champagne om färgtema med inslag av svart.

Min klänning är ivory (helt i spets) med champagnefärgat band i midjan.
    M2b har svart kostym, vit skjorta och champagnefärgad väst och plastrong. Samma gäller Bestman.
    Tärnan har en klänning med champagnefärgat undertyg och svart spets över. Champagnefärgat band i midjan.
    Brudnäbbarna har champagefärgade klänningar.

Dukningen ska gå i ivory och guld. Liksom inbjudningarna och fest- och vigselprogram.

• lycklig78

Vi har vitt, grönt, silver.

Jag har vitt och grönt i buketten, tärnorna har klänningar i sage med vita små släp. Vi har silversmycken och silverskor.

Vita stolsöverdrag och vita dukar och endast vita blommor och blad på borden.

Inbjudningskorten blev vita med salviagröna band.

• hanjoh

vi ska ha grönt rosa och vitt med silverdetaljer.
    jag ska ha vita rosor i min bukett med rosa orkideér i också som kommer hänga ned med hjälp av hjärtan på tråd. min tärna ska ha en liten rund vit bukett med bara en orkideé på likaså min brudnäbb. brudgummen kommer att ah en vit orkideé i sin knappnålsblomma och bestmannen en rosa. tärna och brudnäbb har rosa klänningar...

silver kommer in i tiaran och i dukningen och lite i min m2b´s kläder...

• Humlan66

Vad gulliga ni är alla som svarat :-d

tack så jättemycket,roligt att *höra* om allas färgval

Kommer att bli svårt att välja OCH inte ändra sig sen hihi

• Lillmi

Vi hade svart, rött och guld.

Svart klänning - brudklänningsmodell fast i svart med pärlor.
    röda kallor
    guld i smycken och i tiara

vit tårta med vida kallor på

• avj

Vi ska ha (om jag inte ändrar mig ÄN en gång) brunt, vitt och guld. Vet inte ännu vad som blir vilken färg men..

Svar på tråden Vad har ni valt för färger i temat...