• Humlan66

Vad har ni valt för färger i temat...

Hej

Det har säkert skrivit om detta förr men lat som jag är så orkar jag inte gå igenom alla tidigare trådar (fniss)

Men vad har ni valt för fäger på dukning, kläder osv

Ni som har flera färger, vilken färg kommer igenom i brudbukett å tärnkläder ?? Har ni valt en färg var så att säga eller hur har ni gjort vid val ? En del killar har ju inget intresse alls och en del VILL vara med på allt ( vilket bara är roligt )

Tack för att ni tar er tid att svara

• Svar på tråden Vad har ni valt för färger i temat...
  • fiafluff

jag harljust rosa, naturvitt och champagne. jag ska ha vit/rosa bukett, tärnan champagne/guldig klänning. dukar med rosa blommor och guldgrus...

• Tit

Har inte valt det så strängt men det blir typ gräddvitt, guld och salviagrönt. Tyckte det var kreativt men har förstått att vi är långt ifrån ensamma, det ligger visst helt i tiden!

• Humlan66
    fiafluff skrev 2008-03-14 10:15:47 följande:
    jag harljust rosa, naturvitt och champagne. jag ska ha vit/rosa bukett, tärnan champagne/guldig klänning. dukar med rosa blommor och guldgrus...
    Tack för svaret , det låter huur fint som helst
  • Humlan66
    Tit skrev 2008-03-14 10:17:48 följande:
    Har inte valt det så strängt men det blir typ gräddvitt, guld och salviagrönt. Tyckte det var kreativt men har förstått att vi är långt ifrån ensamma, det ligger visst helt i tiden!
    Jo just nu är jag inne på
    rosa/guld/pistagegrön eller Lila/silver/ljus gul
  • ugla

Har ite hunnit så långt så ja vet exakt men vill ha färgerna vitt silver och rött.

• 20080301

Vi hade allt i svart utom min klänning som var röd men med svarta detaljer. Tom buketten gick i svart

• Fru Cinderella

Vi hade guld, vinrött och svart

Tärnklänningar: Olivgröna (Ville att de skulle sticka ut)
    Blommor: Mörkröda
    Festprgoram: Svart/Guld
    Inbjudan: Guld
    Tårtan: Mörkröda rosor på

Vi tog våra favoritfärger!

• sviiden

Huvudfärger: mörkblå (lite ljusblått) och silver(inbjudan, kyrkprogram, festprogram, tärnornas kläder, bordsdekorationer).

Jag har detaljer med champagne/gräddfärg i klänningen, så min bukett ska nog vara med champagne/gräddfärgade rosor, med inslag av små mörkblåa blommor. Smycken i matchande gräddfärg, t.ex. pärlor.

Försöker få allt att gå i samma förgskala utan att det blir för mycket.

Gubben min gillade mörkblått, blå är min favorit, och silver blev den lilla lyxiga extradetaljen.

• stinakina

Vi skulle ha vinrött rosa och vitt, men allt sprack då jag inte fick tag i "rätt" vinröd färg till inbjudningarna.

Vi ändrade till brunt, rosa och vitt...ångrar mig inte, då jag känner mig helnöjd med vårt val

Vi ska ha rosa och vitt i kläder och buketter.

Dukningen kommer att bestå av bruna löpare, vita linneservetter, rosa ljus och rosa gerbera.

• poccalove

vi ska ha färgerna turkost och brunt och vit! Klänningen kommer vara vit men med turkost band runt midjan! Inbjudningarna blir bruna med turkost inslag! Tärnklänningarna blir bruna med kanske turkos band.. Vad tror ni?

Svar på tråden Vad har ni valt för färger i temat...