• Pärlhönan

Låt i stil med Gabriellas sång

Är det någon som vet en låt i stil med denna, men ska passa på bröllop?

• Svar på tråden Låt i stil med Gabriellas sång
  • Spexan

Vad sägs om Åsa Jinders "Av längtan till dig"?
    Känner du till den?

• Pärlhönan

Japp, älskar den melodin, men tyvärr inte texten där heller.

• tolonta

Lyssna på Som en saga (inte en hel låt, men en del av den finns med här) Har inte hittat den på youtube

www.viktoriakrantz.se/index.php

Som en saga är sjunde uppifrån, så scrolla ned litet.

• Nibla

Vi hade "Att älska dig". Schlagerlåten som Shirley Clamp framförde för ett antal år sen, fast i lugn tappning. Väldigt fin text!

• Pärlhönan

Vi ska ha som en saga av shirley clamp, så att ha en till som en saga kan bli lite mycket

tolonta skrev 2008-03-12 13:09:12 följande:
    Lyssna på Som en saga (inte en hel låt, men en del av den finns med här) Har inte hittat den på youtubewww.viktoriakrantz.se/index.phpSom en saga är sjunde uppifrån, så scrolla ned litet.
  • Pärlhönan

Men annars har ni alla kalasbra tips

• 8augusti2008

Det finns ju en annan ur så som i himmelen - Fly with me eller Lenas sång...

• 8augusti2008

Vi ska ha en sång som heter "Rörs jag av kärleken"...
    Har aldrig testat länka youtube, men försöker...

• 8augusti2008

Länkar Lenas sång oxå, men med uselt pianokomp... Hittade ingen annan...

• fru Bruhn

Gå in på mirjaqee.com och klicka på musik och lyssna sedan hennes tolkning på Shanaia Twains From this momen. Hon gör den på svenska den heter denna stunden ( eller nåt liknande). Vilken röst. Skriv vad ni tycker.

• Pärlhönan

Hittade den för ett par timmar sedan. Gillar den o ditt andra tipps supermycket. Tack!

8augusti2008 skrev 2008-03-12 15:52:48 följande:
    Det finns ju en annan ur så som i himmelen - Fly with me eller Lenas sång...
    [/citat]
    8augusti2008 skrev 2008-03-12 15:54:58 följande:
    [citat]
    Vi ska ha en sång som heter "Rörs jag av kärleken"... Har aldrig testat länka youtube, men försöker...www.youtube.com/watch
  • 8augusti2008

Hör av dig om du behöver noter på nån av dem, för det har jag... (om du nu skulle välja nån av dem vill säga...)

• Pärlhönan

Du är ju så söt!!!!
    Ska låta mannen lyssa på fly with me ikväll.

8augusti2008 skrev 2008-03-12 16:37:14 följande:
    Hör av dig om du behöver noter på nån av dem, för det har jag... (om du nu skulle välja nån av dem vill säga...)
  • EmmaochMagnus

Vi ska låta min ena bror spela akustiskt och sjunga "För att du finns" av Sonja Aldén på vårt bröllop!
    Min andra bror ska (även han akustisk gitarr) sjunga "Utan dina andetag" av Kent!!!

Svar på tråden Låt i stil med Gabriellas sång