• Bröllopstokiig

Giftermål i Arboga-området?

Hej!

Jag undrar om det är någon som gift sig eller tänker gifta sig i Arboga med omnejd?

/Helena

• Svar på tråden Giftermål i Arboga-området?
  • Bröllopstokiig

Hej!

Jag skrev ut med grå färg så det såg lite silvrigt ut. Eftersom pappret är marmorerat gult så framträdde det inte så tydligt. Tyckte att det var finare än att det ser ut som vanlig text.

Måste gå in och titta på ert nu...

• Bröllopstokiig

Cecilia!

Jag kan inte hitta länken till Petras sida? Har du den så att jag kan titt på ert?

• Bröllopstokiig

Nej, jag kom inte heller in. Kanske Petra kan fixa det? Såg att någon till hade upptäckt att det inte går.

Nu fick jag hjälp i chatten. Underbara flickor där!!

www.bazazz.com/monogram/

• Bröllopstokiig

Tjusigt Helena!! Liknar vårt litegrann. Skynda in och titta på vårt....

• Bröllopstokiig

Vad bra! Jag har inte kunnat komma åt CyberPets monogramsida heller. Snyggt!

Cecilia, tack för tipset om ingen dans uppe.

• Bröllopstokiig

Ert var också superfint. Petra är så himla duktigt. Måste va kul att kunna hålla på med sånt här..

Jag funderar på att göra en stämpel av vårt monogram och embossera på kortet (om jag kan klara av det)

• Bröllopstokiig

Cecilia,

Jag vet inte om ni har gäster som har tänkt övernatta på Ekuddens camping, men enligt syrran så är det nerlagt och de vet inte om det ska drivas i sommar...

• Bröllopstokiig

Anna,

Nej, de som kommer utifrån kommer nog att bo hos släktingar i Köping. Resten tar nog in på hotell inne i Köping.

Hur gör ni då med era gäster? Finns det inget alternativ till Ekudden?

• Bröllopstokiig

Jodå, om Kungsörs torp är färdigt då. Det var bara att campingen var perfekt, gångavstånd från festplatsen och billigt. Men det finns ju annat boende inom rimlig taxiresa, så det ordnar sig!

• Bröllopstokiig

Hallå tjejer !

Helena, jag ska också gifta mig i Arboga i samma kyrka som du !!! Fast den 29/6. Kyrkan är verkligen jättefin, den kommer att bli perfekt. Jag var inte riktigt med på det där med orgeln och läktaren...men det var iallafall inget jag reagerade på när jag var där. Jag kommer från Arboga, men har bott i Stockholm de senaste 11 åren. Tycker det är perfekt att gifta sig i en mindre stad, allt är mer flexibelt och lätthanterligt. För att inte tala om den ekonomiska biten som blir mycket trevligare. )

/J

Svar på tråden Giftermål i Arboga-området?