Nutrilett??? Behöver pepping...
Ska börja min kur imorgon.. Bara köra nutrilett i två veckor till att blrja med.
Nån annan som lyckats? Berätta!!!!
Ska börja min kur imorgon.. Bara köra nutrilett i två veckor till att blrja med.
Nån annan som lyckats? Berätta!!!!
Inte kritik, goda råd!!!!!!
Jag syftade mest på mitt inlägg, att byta nutrilett mot diet pro för det är godare. Fast jag håller med om att det är en plåga
Har du tur kanske du går ner 8kg eller så...men iaf fem. Beror på. Tycker du e duktig som kör intensivkur! och jag tycker faktiskt, till skillnad från alla andra (?), att Nutrilett Choklad är god! lättdrucken till skillnad från ex. Naturdiet...
Jag tycker inte heller att nutrilette är god. Men smaken är som baken.
Själv kör jag med 2 shaker och en lagad måltid om dagen av en märke som inte nämnts i denna tråden. Går ner mellan 1 och 2 kg i veckan. Och känner mig mycket piggare än innan.
Anna1982: Tänk på att dricka mycket vatten. dte hjäpe till att rensa ut kroppen Lycka till!!
Någon sonm vet om det är farligt för barnet att ta drink i stället för en lunch när man ammar, står ju på att gravida o ammade inte ska dricka. Ska nog snart till BVC får höra det annars får jag sluta amma. Känns om att ja ska rasa i vikt o minska min magsäck är drinkar mitt alternativ.
Första dagen brukar vara jobbigast för mig så kämpa på och drik mycket vatten speciellt nu på kvällen när man gärna blir sugen på något extra. Tycker du är jätte duktigt
Jag skulle aldrig klara av att byta ut hela dagen, får lätt migrän när jag inte äter ordentligt, men tufft o bra jobbat av dig.
När jag körde det på jobbet tog jag en riskaka till ville ha någt att tugga på så tänderna får jobba lite för det tyckte jag kunde va lite jobbigt annars.
Men du har säkert bättre karaktär än vad jag har, lycka till.
Skriv gärna efter en v o berätta hur mycket du gott ner vore jätte intressant.
Menade inte att kritisera dig anna1982!!!! Det är bara det att nutrilett förlorar du vikt på snabbt men det kommer på en gång tillbaka direkt när du slutar. Så många vänner har provat det och ingen av dem har blivit bestående smal på det! Tror de flesta som hållt på med nutrilett hamnat i ngn form av jojogrej där man blir trött, hungrig, och går ner nåt kilo, som direkt gås upp när man äter mat igen.
Det mest beständiga, och GODASTE och mest MÄTTANDE är GI. Hoppas du förstår att det är ett TIPS. TIPS TIPS TIPS. Det går fort att gå ner i vikt med GI. :) :) :)
Och om jag ska peppa för Nutrilett - häng upp en bild på din brudklänning vid alla kylskåp du kommer åt. :)
ett tips! nutrilett färdiga drycker choklad, vanilj och jordgubb är en helt annat och godare jämför med pulvret som man blandar själv! Smakar som pucko! lite dyrare men det kan det vara värt!
är det fler som håller på med nutrilett eller liknande för tillfället? Hur går det?
Själv är dag 2 nästan avklarad och det känns helt ok.
Har inte vägt mig än men känner mig redan lite lättare...
ska gifta mig i augusti så nu är det dags att börja kämpa... tänkte köra ren kur nu i två veckor för att sen börja träna och äta nyttigt. måste måste!!!!!
Ja måste säga att Herbalife har funkat super för mig. började ta det i juni förra året å har kört det bra tills i julas då ja syndade å nu börjat igen eftersom ja gifter mig. det går ut på två shakar om dan, 1 måltid å 2 mellanmål. mellan juni-dec gick ja ner 19 cm runt midjan utan å tappa några muskler alls. vilket är vanligt när man går andra dieter. eftersom musklerna inte får tillräckligt med energi. måste tillägga att ja inte tränar nått å va piggare än nånsin. bara promenad med hunden.
det viktiga tror ja att du får stöd från din blivande. det hjälper mycke.
va stark å stå på dig. det viktigaste är att du mår bra .
anna1982 hur går det för dig? Allt oki? Jag tänkte börja nästa torsdag så då får du sällskap om du orkar hålla ut tills dess. Hoppas det går bra!
BVC och alla andra läkarfolk säger att dieter osv inte är något vidare alls under amning
Pingi
det går kanon för mig.. vägde mig i morse, -2 kg på fyra dagar, tjoho!!! och då fuskade jag faktiskt lite igår med två glas rött, hehe...
tycker faktiskt det mättar bra. det enda som är jobbigt är ju att man lätt blir sugen på saker att tugga på. men man kan ju ta ett äpple eller en morot om suget faller på.
känner mig faktiskt väldigt pigg, trodde man skulle vara helt orkeslös.
kämpa på nu alla ni som "nuttrar"
Grattis, tycker du är jätte duktig, jag brukar aldrig oka så lång tid men tycker du har rätt om att man blir pigg och mår bra av det.
*Puffar lite*
Hallå, är det någon som fortsatt med Nutrilett? Ska börja i morgon på ren kur tänkte jag..
jag undviker endast socker, vitt bröd,pasta och potatis. i övrigt äter jag som vanligt och har tappat 5 cm i midjan på 4 veckor. föröker undvika vågen för att inte fixera mig vid kg. mäter istället.