Kvälls Tankar
hej alla glad här inne.
jag sitter här coh funderar och klurar på en kalkyl och får hjälp med den i andra trådar. ju mer hjälp jag får så inser jag att vi kanske ändå kan komma tillskott i sommar (KANSKE)
ett problem som tyvärr finns i våran närvaro är min m2b svägerska.
hon har gjort allt för att förstöra mellan oss i ca 1 år. på oliak sätt jag har inte förstått hur allvarligt det varit och i vilken utsträckning för än i november 2007 då min m2b som normalit inte säga mycket sällan höjer rösten och han undviker bråk slog näven i bordet och sa STOP han berättade allt för mig vad hon gjort (det spelar ingen roll exakt vad hon gjort mne hon har försökt separera på oss fast hon bor 20 mil bort) anledningen till att han inte sagt exakt vad hon hållt på med spelar ingen roll heller just nu.
de som är mina kvälls tankar är just nu att hon inte kan bete dig hon är snart 40 år och jag är inte ens 25 och alla som vet om detta säger att jag betyder mig mera moget än hon (inte för att skryta vill bara nämna det) hon han inte ens beta sig som folk de gånger vi "måste umgås" typ jul och större familje helger. detta är tråkigt då min m2b älskar sin bror och jag och hans bror kommer bra överrens.
min fråga är. om det blir bröllop.
vad ska vi göra? jag känner just nu spontant att jag inte skulle vilja med med henne alls. då jag skulel gå på helspänn ochvänta på henne elakheter hela min bröllops dag. samtidgt kan jag säga till min m2b att jag itne vill ha med henne (vet att han skulle förstår) men kan man göra det med tanke på dessa omständigheter?
innan ni kriterserar fråga om saker ni anser er behöva veta för att kunna ge ett bra svar..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-10 20:39
om någon tycker att vi måste bjuda henne.
kan vi sätta henne längre från familjen? vill inte ha henne nära mig själv vill helst slippa se henne så mycket de går.
eller msåte hon sitta brevid min m2b bror som hon är gift med?