Inlägg från: pallesj |Visa alla inlägg
  • pallesj

    Han sa han var singel!!!!!

    Kom i måndags på att min M2B sagt till en tjejkompis att han blivit singel, skulle då vart i lördags som jag skulle ha lämnat han
    Saken är den att vi började på allvar att prata barn i lördags.
    Kände mig lite sviken när jag fick reda på detta

    Tog upp det lite inlindat med han om han hade tankar på att han ville vara singel eller kunna ha andra tjejer som han hade sms-kontakt med men han svarade bara att han ville ha mig o vi skulle gifta oss o skaffa barn o han älskade mig

    Tror på han att han vill men varför måste han ha den lilla scitso delen av sig (som inte är min kille)som behöver ha det lilla med andra???

    Var bara tvungen att få ur mig lite av detta,

  • Svar på tråden Han sa han var singel!!!!!
  • pallesj

    Ja men vill ju inte att han ska bli sur o arg o gå Om du förstår vad jag menar Det är som om han e 2 olika personer. Den jag bor ihop med o allt det skulle aldrig göra nåt sånt men det e en lite scitzo del av han gör det

  • pallesj

    Ja det gör vi o det var han som friade, o han säger att det e det enda han vill att leva hela livet med mig o skaffa barn

    Thailand 08 skrev 2008-03-07 08:03:05 följande:


    Men ni planerar väl bröllop!!??
  • pallesj

    Han e 34, jo det verkar som det
    Thailand 08 skrev 2008-03-07 08:07:21 följande:


    Sätt er ner o prata nu i helgen.så kan han ju för fasen inte hålla på.Inte både äta kakan och ha den kvar..eller vad det nu heter.Det verkar ju som en liten del av honom fortfarande vill va singel. Hur gammal är han?
  • pallesj

    Vad gulligt av dig Tack


    Pidis skrev 2008-03-07 08:08:02 följande:
    Tråkigt att höra en sån sak. speciellt när man planerar bröllopVad mysko han beter sig.Säg till om du behöver prata nån gång. Jag finns här.
  • pallesj

    Tror lite det bottnar sig i en osäkerhet från hans sida o att få bekräftelse på att han kan, Tror faktiskt inte han skulle göra nåt fysiskt med en annan men för mig kan det räknas lite som otrohet o respektlöshet att skicka såna sms till andra
    Vet vi måste ta upp det men hur o när?
    Peters Fridelina skrev 2008-03-07 08:08:42 följande:


    Vilken man! Så får man bara inte göra!!! Jag hade fått världens sämsta självkänsla och inte vågat vara mig själv. Har varit i ett liknande förhållande. Det handlade om att min dåvarande sa att jag var tjejen i hans liv JUST NU. Man vet ju aldrig, det kunde ju dyka upp någon bättre. (Fast han lämnade mig för andra vid något tillfälle, tills jag blev stor nog att säga att NU RÄCKER DET!)Svårare när man ska gifta sig och skaffa barn. Men har ni varit tillsammans länge? Har han fått leka av sig? Jag tror att det är ett behov som män har hellre än kvinnor. (Behöver inte handla om att hoppa i säng med 25 stycken, men ragga lite.)Hoppas inte jag var för negativ nu. Jag önskar dig allt gott. Håller tummarna för att ni ska reda ut frågetecknen.
  • pallesj

    MMM Men nu kan jag inte riktigt berätta hur jag fick reda på det

    Peters Fridelina skrev 2008-03-07 08:14:57 följande:


    Jag tycker du kan ta upp det så snart som möjligt. Du kan ju lägga fram det från din sida av saken. Att du fått höra denna oroande information och blev riktigt ledsen och upprörd. Berätta hur DU mår av detta. Kan ju inte vara kul att det går rykten på stan att DIN blivande man vill vara med andra. Man skäms ju.
  • pallesj

    Ja han har sagt det till en av sina tjejkompisar, vet inte om det var som en kul flörtgrej eller vad O nej jag kan inte säga till han hur jag vet för då lämnar han mig garanterat o det vill jag absolut inte.


    Bluerose skrev 2008-03-07 08:23:09 följande:
    Men du vet att det är sant att han sagt det ialf?
  • pallesj

    Kanske det Fick en känsla av att nåt inte stämde i måndags o fick det bekräftat.


    Nessan skrev 2008-03-07 08:32:42 följande:
    Fast då verkar ju du alltså ha gjort något som kan göra honom minst lika mycket upprörd som du nu är över hans uttalande??!?
  • pallesj

    Hmmm Tack alla för era svar Vet faktiskt inte hur jag ska göra Allt är som innan Jätte bra när vi e tillsammans o som inget hänt Han är världens goaste o mest kärleksfulla, då är han min kille den jag ska gifta mig med Men sen e han som sagt den andra som gör sånt o d e typ när han jobbar el e ensam.
    Har läst vad alla sagt här o vet vad jag egentligen måste göra men måste bara ta mod till mig

    Så igen TACK alla

  • pallesj

    Jodå vi fortsätter som innan och hoppas på att det var en engångs grej
    Tack för att du frågar

    Nalle Puh 40 skrev 2008-03-08 10:16:41 följande:


    Hur har det gått för dig? Hoppas verkligen att det löser sig för er.Kram och lycka till...
  • pallesj

    Jo men just nu vill jag bara lägga det bakom mig o gå vidare.


    Celeste97 skrev 2008-03-08 16:43:01 följande:
    Känns det inte otäckt att gifta sig med en person som verkar ha en personlighetsklyvning som du inte känner? Och att ha ett förhållande som du inte tror överlever frågan "varför flörtar du med andra än mig"?Jag skulle tycka det var jättejobbigt!
  • pallesj

    Vi har varit tillsammans ca 1 år. Vi har pratat ut om vad han vill med allt iaf

    Princess Nightingale skrev 2008-03-08 21:48:04 följande:


    Men da blundar ni for problemet?Trodde inte man kunde ga vidare utan att ha pratat ut, forlatit, andrat vanor osv...Hur langa har ni varit ihop? Har det varit sa har innan?
Svar på tråden Han sa han var singel!!!!!