• Fru Almqvist

Lite besviken på min man...

Fyller år idag och min man (som veckopendlar och alltså inte är hemma) har ännu inte ringt! T.o.m svärmor och makens bror har skickat häslningar med sms... Hmmm... frågan är om man har rätt att sura när han väl hör av sig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 19:23
    Inte så besviken längre Han hade faktiskt en ursäkt... Jag är inte så långsint av mig heller!

• Svar på tråden Lite besviken på min man...
  • JohanoCissi

Grattis i efterskott......KRAM

• Thailand 08

Grattis i efterskott.Hoppas han hörde av sej sen..

• Spexan

Hoppas han hörde av sig.
    Och hoppas att du inte surade. Inget blir bättre för det.
    Jag och mannen har varit ihop i 16 år (gifta i 8) och är det något jag lärt mig så är det att INGET blir bättre av att man surar. Det blir bara sämre för honom - och för dig själv.
    Se positivt!

• matildaochniklas

Grattis i efterskott! Hoppas att du fick en riktigt bra dag!

• Marsaphir Marlean

Hoppas han hörde av sig, kanske hade han något planerat. Kram!

• Fru Almqvist

Nej jag surade inte Kände mig bara lite ensam... I och med att han veckopendlar så blir det ju lite speciellt. Men tyvärr hade han inget planerat, det är väl bara att inse att man har olika syn på saker och ting.

• TigerLinn

beror på vad han har för anledning.. fullt på jobbet och ingen ledig stund..?

hör han inte av sig i dag har du rätt att blir sur

stor grattis från mig..

• Marsaphir Marlean

Jaja, så går en dag i våra liv och kommer aldrig åter. Bara glömma och förlåta och be honom inte göra om samma sak nästa år.

• bofinkarna

Min m2b glömde bort alla hjärtans dag nyligen.. Alla våra dagar jag tycker vi ska fira.. Vänjer man sig nånsin? Tror dock efter alla hjärtans dag och mitt ihopbryt att han kommer ändra sig.. :) Hoppas hoppas..

• Fru Almqvist

Idag har vi varit gifta i 2 månader... Hem kommer han med en bukett med tre rosor... Kanske inte så märkvärdigt - MEN jag tycker att han ska tilldelas stilpoäng för att ha valt de tre olika rosorna jag hade i min bukett

• Nanna3000

Min andra fördelsegad tillsammans gjorde min numera man bort sig, han hade lagt ledigt eftrsom vi precis hade flyttat ihop och eftersom han jobbat på sjukhus så är oftast inte så svårt att lägga schemat så att han är ledigt en specifik dag. Men så kom han hem en dag och berättade glatt att han hade bytt den dagen mot ett 1100-2130 pass då en kollega hade frågat honnom om att byta pass eftersom han ändå ahde den dagen ledig och vi inte skulle göra något, och fick ett lite ynkligt "men det är ju in födelsedag" till svar, för jag hade nyss flyttat pag skola mm till Stockholm och kände ingen. Kort sagt det blev mycket riktigt en mindre lyckad födelsedag och han får fortfarande höra det och han skäms fortfarande för det, men han har sett till atat göra alla andra födelsedagar speciellt lyckade i gengäld iaf.

• Nanna3000

En liten tröstehistoria för alla som råkar ut för något liknande.

Svar på tråden Lite besviken på min man...