• Fru Almqvist

Lite besviken på min man...

Fyller år idag och min man (som veckopendlar och alltså inte är hemma) har ännu inte ringt! T.o.m svärmor och makens bror har skickat häslningar med sms... Hmmm... frågan är om man har rätt att sura när han väl hör av sig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 19:23
    Inte så besviken längre Han hade faktiskt en ursäkt... Jag är inte så långsint av mig heller!

• Svar på tråden Lite besviken på min man...
  • egensinnig

Vad trist, men han kanske har en bra ursäkt?

jag önksar dig i alla fall ett rungande GRATTIS!!!Hoppas du haft en bra födelsedag och fått ngt fint

• jordgubbar och oboy

Grattis på födelsedagen!!

• Brud 080823

kanske inte om han hör av sig idag...men annars!!
    men jag förstår dig,man sitter och stirra på telefonen.

• Brud 080823

Glömnde ju säga ett stort GRATTIS!!

• Moonlightshadow

Vad tråkigt! Hoppas att han ringer snart! GRATTIS på födelsedagen

• fiafluff

tänk om det hade varit så härligt att han snart står utanför er dörr med en stor bukett och kram! han har inte hört av sig för han var på väg hem för attt överraska!
    men män är män och vad är oddsen! hade det varit jag hade jag ringt och varit lite ledsen i ögat jag.

• MissieA

Grattis Han ringer nog snart ska du seee, ooo lite sur har du rätt att vara annars hehe men bli sams snabbt

• Fru Almqvist

Tackar tackar
    Jag har annars haft en fin dag och min man som jobbar inom försvaret är ute på övning... så han har säkert en bra ursäkt! MEN hur många sekunder tar det att sms:a ett grattis och "vi hörs senare"... jaja, nu ska jag inte hänga läpp över det! Men visst slås man av den bittra tanken att nu när man dessutom är gift efter 7 år tillsammans så "behöver" man inte anstränga sig så mycket.
    Usch jag hör hur bitter jag låter, haha

• puffenwilma

ja, dessa män. Alldeles för sällan tänker de som vi...Kan tänka mig att han tänker att han vill ringa istället och att det känns så fjuttigt med ett sms så därför väntar han tills han kan ringa. Grattis!

• Embo81

Grattis i efterskott...klart att du har rätt att vara sur om han inte hör av sig. Min blivande man glömde min födelsedag för något år sedan, nu skrattar vi år det, men det kan jag tala om att det gjorde jag inte då. Var sur som en citron, blev surara och surare allt eftersom dagen gick och han fattade inte varför jag gick och sura...men hans min när han kom på att han glömt...heheh

Svar på tråden Lite besviken på min man...