• streckgumman

Förlovning i Småland

Jag och min pojkvän har tänkt att vi snart ska förlova oss men vi vet inte riktig var? är det någon som har ett bra förslag på ett mysigt picknick ställe i småland. Gärna jönköpings trakten.

• Svar på tråden Förlovning i Småland
  • Kärlek ger näring åt själen

Jag hade tyckt det var super mysigt att förlova sig i typ Gränna uppe vid utkiksplatsen Eller i huskvarna.

*romantikern som man är*

• streckgumman

ja har funderat lite på om det finns någon fin platts utmed john bauer leden men den är ju 5mil så det är lite långt att gå hela. men den slutar ju i Gränna.

• FruRålin080808

Visingsö är ju jätte fint=)

• pniiina88

egna hem utsikts plats på kvällen.. där ser man över hela jönköping och huskvarna med lite tror jag.. hur fint som helst

• be happy

"Utsikten" ovanför Egna hem i Huskvarna, där förlovade vi oss! Jättevackert, om det det inte hade varit för stormen Per! Men det blev en del coola bilder...

• pniiina88

ja de e verkligen jättefint där!!! kanske inte så kul när de blåser odkc...

• Champis_Sanna

Utsikten i stadsparken kanske? Har för mig att man såg bra mycket där uppifrån men det är ju några år sedan jag var där

• FrökenK

Jag tycker också Visingsö, det finns otroligt vackra platser där. Eller kanske Omberg som är väldigt fint på vår och sommaren.

• be happy

Tycker utsikten är betydligt mysigare än stadsparken. Det är mycket mer avskiljt. I stadsparken är man sällan ensam och utsikten är bättre i Huskvarna! Dessutom ser ni solnedgången från Huskvarna om ni väljer att förlova er på kvällen!

Svar på tråden Förlovning i Småland