Äh, kan du inte göra något roligt av den som ett minne? Är det en snygg BH så kanske du kan rama in den med ett snyggt bakgrundspapper och så kan ni tillsammans skriva hyllningar till varandra på bakgrunden. En morgongåve-BH-installation och då har ni dessutom tillsammans gjort en bestående presenst!
Men det verkar som om du kanske helt enkelt är lite besviken för gåvan, att det inte är en gåva som du vill ha? Då är det kanske bättre att byta än att den ligger och dammar sönder. Men som någon skrev, risken finns att din man blir lite besviken.
Skottdagen2008 skrev 2008-03-04 14:36:13 följande:
Så alltså tycker du att man ska behålla något man inte kan använda?Jag började på 70D, hade 70I när jag ammade och nu har jag 70E efter 2 år av bantning och jag tror inte att jag kommer få samma strl igen efter 2:a barnet. Jag hoppas verkligen det, men jag tror tyvärr inte det för formen är helt annorlund och hängigare Usch, jag tycker nästan illa om mig själv för att jag är så ärlig om vad jag tycker. Har jättesvårt att vara glad för något som är en god tanke, men inte rätt.