• Skottdagen2008

Fick en BH i morgongåva, men.....

....vill byta. Är det taskigt mot min man? Jag har så många BHn så jag behöver verkligen inge fler. jag köpte ju t.o.m. tre st nya just för vårt bröllop så nu vill jag verkligen inte ha fler och helst inte en exklusiv som jag inte ens kan använda så ofta. Jag berättade ovanståden til min man och då sa han att det bara var bytesrätt i butiken och jag som verkligen verkligen inte behöver en bh till = SUCK!!!

• Svar på tråden Fick en BH i morgongåva, men.....
  • tofflisar

Köp ngr snygga trosor eller ngt annat i butiken

• beabride

Hej hej...
    Kanske kan du byta till en liten negliè och överaska mannen i!

• avil

men jisses-behåll den då.o ha den bara ibland.Spelar det nån roll?
    han tyckte antagligen den var fin......

• Skottdagen2008

Bhn kostade 1200 kr så det blir en del trosor och butiken ligger i Sthlm och inte i V-ås där jag bor.

Han nämnde att han önskade ge mig något beständigt som ett smycke så får jag en BH, gissa om jag blev förvånad, helst när jag flöera gånger måst köpa nya då jag slutat amma min son och ändrats mycket de senaste 2 åren och nu ska vi försöka få ett syskon till och mina boobs kommer kanske aldrig till denna size igen.

tofflisar skrev 2008-03-04 14:13:15 följande:
    Köp ngr snygga trosor eller ngt annat i butiken
  • Waersta

Hur som så har han valt den till dig för han trodde att du skulle bli glad för den..

Jag skulle aldrig kunna gå och byta något som min m2b köpt till mig.. även om det var dyrt eller inte gick att använda.

• Skottdagen2008

Det var ju det där med at jag inte kommer att kunna använda den ofta då mina boobs ändrat jättemycket sedan jag slutade amma och ändras än och nu ska vi skaffa ett syskon. Hade jag varit klar med barn så hade det varit en anna femma då hade jag också vetat hur mina booobs slutade

avil skrev 2008-03-04 14:18:01 följande:
    men jisses-behåll den då.o ha den bara ibland.Spelar det nån roll?han tyckte antagligen den var fin......
  • tofflisar

Han fick väl köp-panik *ler* Skit samma, köpt är köpt, eller hur? Ha på dig den ibland för hans skull..

• Skottdagen2008

Jag har verkligen tänkt och tänkt och han frågade vad jag tyckte och jag har så svårt att dra en vit lögn så jag sa sanningen.

Du skulle alltså bara ha den i din bh låda för att den ser bra ut?

Waersta skrev 2008-03-04 14:21:28 följande:
    Hur som så har han valt den till dig för han trodde att du skulle bli glad för den..Jag skulle aldrig kunna gå och byta något som min m2b köpt till mig.. även om det var dyrt eller inte gick att använda.
  • Waersta

mellan mina amningar så är det såklart olika.. men mina har blivit likadana efteråt.
    Har läst din tråd tidigare vad du skulle önska dig för något eftersom han vill ge dig ett smycke, men du vill inte ha halsband och det ena med det andra, no tog han saken i egna händer och köpte dig en bh som han ville att du skulle ha, som han trodde du skulle gilla och känna dig fin i.
    Vad skulle du säga om han ville lämna tillbaka secretboxen och skivan han fick av dig? *hård men ärlig*

• Waersta

Absolut, och jag skulle ha använt den för hans skull. Jag har smycken jag inte gillar till 100% men jag anävnder dem för att jag vet att han gillar dem.

Skottdagen2008 skrev 2008-03-04 14:23:57 följande:
    Jag har verkligen tänkt och tänkt och han frågade vad jag tyckte och jag har så svårt att dra en vit lögn så jag sa sanningen.Du skulle alltså bara ha den i din bh låda för att den ser bra ut?
Svar på tråden Fick en BH i morgongåva, men.....