• fitforfight

Vill någon ha hjälp med photoshop?

Tänkte att jag skulle erbjuda mn hjälp till er som vill ha:

Monogram
    ändra färg på något
    eller helt enkelt bara få foto modellretuscherat.

Jag har dock en liten 11 månaders hemma så jag gör bilder i den mån jag hinner.
    /Erika

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-04 10:48
    Har lagt in en Före/Efter i mitt galleri om nån e nyfiken.

• Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?
  • fitforfight

Oj förlåt!! den kommer ocå givetvis!

Piha skrev 2008-03-04 15:06:36 följande:
    ...och min... =)
    [/citat]
    AnneiLund skrev 2008-03-04 15:09:08 följande:
    [citat]
    Tänk att det finns sånna som du...Som hjälper andra bara för att man vill.Blev så glad när jag såg det.Tyckte du skulle få veta det!
    Åhh! Tack!
  • laverna

hallå...du har tyvärr mig kvar om du hinner och har tid! skulle uppskatta det grymt! men det är ingen brådis. gör när du hinner!
    MVH Laverna

laverna skrev 2008-03-04 13:01:04 följande:
    Åhh här är en till som gärna vill ha monogram!Våra bokstäver är M (m2b) och L (min)tittade i din gb och såg fina där. provar gärna en med det snirkliga & och gärna något med hjärta!vårat färgtema är brun-vitt och monogramet hamnar på vitt papper.
  • Thailand 08

Sänder dagens ros till dej! Tack för hjälpen

• poccalove

Hej! helt underbar männinska tycker jag du är! Vilka vackra monogram du gör! Skulle vilja veta lite om dina klänningar som du har i ditt galleri.. du kan svara i min gästbok ... kram maria /poccalove

• fitforfight

Dina ligger redan i mitt galleri! har skkrivit i din gästbok.

laverna skrev 2008-03-04 15:19:34 följande:
    hallå...du har tyvärr mig kvar om du hinner och har tid! skulle uppskatta det grymt! men det är ingen brådis. gör när du hinner!MVH Laverna
  • fitforfight

I mitt galleri!

Piha skrev 2008-03-04 13:51:51 följande:
    Om du hinner och har lust skulle jag också gärna vilja ha.Tyckte det med "bubbelhjärtat" i bakgrunden var supersnyggt.Namnen är Pia och Jesper eller bara initialer (eller både och... :-]) Hjärtat i blekrött (rosa) och bokstäverna i starkt klarrött (om man får önska?)Då jag själv fuskar lite i PS får du gärna beskriva här i tråden hur du gör så kanske jag kan själv och även hjälp andra.// P
  • Miss Blue

Ursnällt!!
    Jag är helt lycklig över hur mycket hjälp man får här på BT utav i princip helt okända människor!!! Man blir glad

fitforfight skrev 2008-03-04 15:02:51 följande:
    Kan man säg!! nu har jag nog bara din kvar om jag har kollat rätt. Den kommer nån gång under dagen .Miss Blue skrev 2008-03-04 14:51:22 följande:
  • Sokkerkakan

Tack du snälla människa som slösar din tid på att göra loggor till andra! Alla tre var superfina och jag är huur nöjd som helst!

• AnneiLund

Jag undrar om du har lust, tid och ork att göra en till mig med.
    Vi heter Anne & Anders

Tusen tack

• Brud våren 2008

Har du kunskap och intresse att föra över ett handritat monogram till photoshop-fixat?
    Om - hur går jag till väga, postar bilden till dig?

STORT TACK

Svar på tråden Vill någon ha hjälp med photoshop?