• Piggelinlover

Vad tycker ni??.....

Träffade mina tärnor nu under kvällen och givetvis så hade de invändningar på de klänningar jag sett ut som jag ville de skulle ha...(hade flera olika alternativ)
    Har tagit hänsyn till att en av dem inte passar i för ljusa nyanser och den andra kan varken ha klänning utan band lr halterneck(inte lätt kan jag säga).....

När vi väl sitter och pratar så säger de, att de inte vill ha likadana kläningar, den ena vill ha långklänning och den andra vill ha klänning som slutar straxt under knäna... de vill ha mörkare grön av vad jag vill...och olika modeller...

Vad är snyggast??

Jag vill givetvis att de ska ha likadana klänningar, samma längd och färg och modell
    Lr är det bara jag som är konstigt och tycker så?

Hoppas ni förstår vad jag menar, blir bara så ledsen....
    ibland så känns det inte ens som om de är glada för min skull...att jag hittat ngn jag älskar och vill dela mitt liv med...(har haft lite otur innan)..

• Svar på tråden Vad tycker ni??.....
  • I am yours

Jag hade tagit ett snack med dom, och berättat att det är din dröm dag och inte deras. som du säger jämka måste man nog, men att de ska ta över och bestämma hade jag inte acepterat. Då hade jag tagit systern i stället.

• Piggelinlover

I am yours skrev 2008-02-29 23:29:57 följande:

Jag hade tagit ett snack med dom, och berättat att det är din dröm dag och inte deras. som du säger jämka måste man nog, men att de ska ta över och bestämma hade jag inte acepterat. Då hade jag tagit systern i stället.
    ska göra det imorron, när vi tar långpromenad med vovvarna....
  • misstrixie

Jag skulle ha blivit ledsen om mina tärnor höll på så där... Likadana klänningar tycker jag faktiskt inte är för mycket begärt om man presenterar ett antal förslag och ber dem enas om ett.

• Piggelinlover
    misstrixie skrev 2008-02-29 23:34:10 följande:
    Jag skulle ha blivit ledsen om mina tärnor höll på så där... Likadana klänningar tycker jag faktiskt inte är för mycket begärt om man presenterar ett antal förslag och ber dem enas om ett.
    Blir det oxå...
    Hittade ju fina klänningar att beställa för en liten summa....
    Jag tänkte även på att man skulle kunna använda dem igen vid annat tillfälle så att de bara inte blir hängade i garderoben...
  • misstrixie
    Piggelinlover skrev 2008-02-29 23:51:29 följande:
    Blir det oxå...Hittade ju fina klänningar att beställa för en liten summa....Jag tänkte även på att man skulle kunna använda dem igen vid annat tillfälle så att de bara inte blir hängade i garderoben...
    Ja det är lite märkligt, jag undrar om folk kanske har lite olika bild av vad det innebär att vara tärna på ett bröllop? På mina tärnor verkade det helt självklart för dem att de skulle ha likadana klänningar och till och med frisyrer... en av dem (denna härliga person) blev till och med tveksam till en viss frisyr för att den var för fin och ville ha något enklare eftersom - citat - "det är bruden som ska glänsa".
  • Piggelinlover
    misstrixie skrev 2008-02-29 23:57:07 följande:
    Ja det är lite märkligt, jag undrar om folk kanske har lite olika bild av vad det innebär att vara tärna på ett bröllop? På mina tärnor verkade det helt självklart för dem att de skulle ha likadana klänningar och till och med frisyrer... en av dem (denna härliga person) blev till och med tveksam till en viss frisyr för att den var för fin och ville ha något enklare eftersom - citat - "det är bruden som ska glänsa".
    Kan inte jag få låna din=)...
    ne skoja bara...
    ska prata med dem imorron och förklara att de får acceptera vad jag vill ha....
  • misstrixie

Hoppas det går bra, jag hejar på dig!

• GME76   080802

Jag med, stå på dig nu .

Svar på tråden Vad tycker ni??.....