Brudnäbb?
Min undebara systerson kommer att vara ca 18 månade då vi gifter oss. Hur liten / gammal kan en brudnäbb vara egentligen? Kanske är i minsta laget =(
Min undebara systerson kommer att vara ca 18 månade då vi gifter oss. Hur liten / gammal kan en brudnäbb vara egentligen? Kanske är i minsta laget =(
Jag tycker nog att han är i minsta laget.
Det är klart att det går att ha en 1,5-2åring men 3 skulle jag nog säga för då kan man prata mer med dem och förklara saker.
De förstår oxå mer vad allt handlar om.
Sen är det ju väldigt olika på barn....
FÅr han någon att gå med så kan det ju fungera, och att han sedan får sätta sig med någon i bänken längst fram. Jag har svårt att tro att en 1,5-åring kan och vill stå still i 30-60 minuter. Vi ska eventuellt ha vår dotter (2,5) med, men då får hon gå med tärnorna och marsalkarna (runt 10-11 år). Och även om man kan prata väldigt bra med henne och hon oftast gör som man säger så tror jag det kan bli bättre för henne och oss om hon får sitta med någon i bänken, då kan hon ha lite grejer att pyssla med under tiden.
Vi vill ha vår stund i kyrkan och även om det inte gör någonting om vår dotter, eller något annat barn som är där, "stör" så kan det ju vara skönt att få fokusera på det som prästen säger och så.