• Saxiquine

Villa Odinslund - Göteborg

Har blivit tipsad av en kollega om detta stället.
    Hon skall själv ha sitt bröllop där och det ser minst sagt trevligt ut.
    Med en lummig liten trädgård att ha själva vigseln i.

Någon som har någon erfarenhet från detta stället?
    Känns som att de hade rätt humana priser också.
    875 kronor för fördrink, trerätter + tre glas vin och kaffe/ person.
    Då ingår serveringspersonal, blommor på borden, dukning och städning.

Tacksam för lite synpunkter.

• Svar på tråden Villa Odinslund - Göteborg
  • KIKKIHOLMBLAD

Har inte varit där men på hemsidan ser det JÄTTE fint ut :)

• egensinnig

Har varit på bröllop där och det var supertrevligt. Bra lokaler, fantastisk mat o service. Mysigt runt huset också för drinkmingel

• 2580

Jag ska ha festen dar i september och vi gifter oss i Orgryte kyrka vilket ar nara och bra. De verkar valdigt trevliga och jag alskar lokalen, tror att det gar att fa det valdigt bra oberoende av vader.

• Magd

Vet ni om man får ta med sig egen alkohol eller det måste köpas av dem?

• 2580

Man far nog inte ha med egen alkohol.

• Saxiquine

Det man får ha med själv är snacks och godis, men inte varm mat eller alkohol.

• Saxiquine

Vi har ännu inte bestämt oss. Beror på vad vi har råd med.
    Men det hade varit fint med vigselakt i själva trädgården och sedan flytta in till middagen.

• Saxiquine

Var där i fredags för möte och har nu prel.bokat två datum våren/sommaren 2009.
    Varav det ena är nationaldagen - som jag måste kolla om det går att få nån vigselförrättare till innan vi bokar helt och hållet =)

• Lily Rose

Odinslund ligger väldigt nära motorvägen. Det är grönt och lummigt med mycket träd så kanske inget problem på sommaren, men ändå. Bra priser håller jag däremot med om.

• Saxiquine

Det är bullerplank vid vägen och träden när de fått löv skymmer tydligen i stort sett hela den "vackra" utsikten över vägen =)

• Sara W

Ni som har varit i kontakt med Villa Odinslund; kan man även har bröllopstårta? Har liksom snöat in på trerätters men tårta och kaffe med avec en stund senare efter middagen. Kan förstå om de själva inte kan ordna med tårta, men är det någon som vet om det är okej att ha med sig tårta?
    Det verkar så fantastiskt vackert där.

• Saxiquine

Sara W.
    Du får själv ordna med tårta samt ställning om du vill ha den i våningar, men de hjälper till att ta fram den osv kostnadsfritt.

Svar på tråden Villa Odinslund - Göteborg