• MrsThurhagen

    Vanlig kostym?

    Hur långt kan man komma med en vanlig svart kostym? Hur pass fint är det? När går gränsen till frack osv? :D trixig fråga kanske :)

  • Svar på tråden Vanlig kostym?
  • MrsThurhagen

    Haha ja :) men nu menar jag ju i uppkläddhetsfaktor :)

  • MrsThurhagen

    Alltså... Om bruden har värsta klänningen och håruppsättning o hela baletten, inte har killen kostym då heller?? :D

  • MrsThurhagen

    Jag vet ju inte än hur det blir med mina kläder... Jag blir ärligt talat lite sugen av all inspiration!!! Hade bestämt att inte ha brudklänning. Nu börjar jag kika runt på det oxå haha :)

  • MrsThurhagen

    Tror det kommer funka bra.. En snygg skjorta+slips så blir det nog alla tiders! Jag är ju glad bara han inte har sina varselkläder haha!!!

  • MrsThurhagen

    Det låter ju hur bra som helst med en väst under!! Frågan är hur det ser ut med snittet på hans kostym. Kanske måste skaffa en mer slimmad kavaj...

  • MrsThurhagen

    Nån som har några bilder på karln i kostym... Jag måste säga att frockcoat o frack e inte alls i min smak :/

  • MrsThurhagen

    Men helt svart?? Inga kritstreck eller nåt. Han köpte en vanlig svart kostym nyligen o vägrar skaffa nytt eller lägga pengar på hyra... Vad tror ni? Jag börjar ju bli sugen på en rätt häftig klänning så de kanske liksom inte alls matchar?

  • MrsThurhagen

    MajoJonas!! Jättefina kläder! Min sambos kostym är dock en enkel svart, Alltså super enkel!! Kommer ev bli kamp om kläderna haha!! Så snyggt med dessa västar!

  • MrsThurhagen

    Började snoka i hans kostym nu... haha. Den är ju i helt fel snitt tycker jag, om man ska ha väst under. Då bör den ju vara lite fit i passformen? Eller? Denna är lite slappare... Hade önskat ett glansigare tyg oxå. Nån som vet vad hyra kan ligga på? cirkapris alltså?

  • MrsThurhagen

    Blir nog kostymen. Med väst o plastrong. Vi tänkte se om det fanns att prova nånstans här i lilla pyttestan, så ser man hur det blir :)

  • MrsThurhagen

    Hallå igen!! Tänk er detta och släng ur er vad ni tycker!! Svart kostym. Helsvart alltså. Rosa väst o slips alltså babyrosa :-P. Det borde väl ta udden av begravningskänslan??

  • MrsThurhagen

    Haha :) ingen som har några åsikter? Är just det att kostymen är HELSVART. Är det bara jag som nojar över begravningsstuket?

  • MrsThurhagen

    Åh det låter bra!!! Jag borde komma över nojan med andra ord Det är ju faktiskt bara med en svart slips o vit skjorta som det blir lite trist kanske haha... Men rosa torde göra susen!!


    johannesson skrev 2008-03-31 16:47:20 följande:
    jag vill att min sambo ska ha en helsvart..han har en nästan helt ny som är lite lätt kritstreck randig men vi gillar en stilren helsvart men väst och slips i färg
  • MrsThurhagen

    Hittat snyggt västset med vanlig slips på mytuxedo... 300 spänn ca allt som allt! Han blir nog fin så det räcker hihi

  • MrsThurhagen

    Börja inte dilla i kritstreck nu!! Då kommer jag trilla dit för det är SÅÅÅ SNYGGT!

  • MrsThurhagen

    Hahaha!! Gud så snyggt


    Sosofofia skrev 2008-03-31 19:47:32 följande:
    Exakt så är det här oxå!Han har "hotat" med att han kommer att ha kostym och TRÄSKOR...Svärmor är mer förfärad än mig
Svar på tråden Vanlig kostym?