• ska fria

ska fria imorgon! hjälp mig!

Jag tänkte att jag skulle passa på att fria på skottårsdagen.
    Vi är redan förlovade. Men det blev aldrig ett riktigt frieri av förlovningen. Har varit förlovade i 4 år nu.
    Nu har vi 2 barn och nyblivna husägare. Jag tänker mycket på det juridiska.
    Vet att jag vill leva med min karl resten av livet.

Hur ska jag fria? Barnen är hemma hela dagen så jag kan inte planera in speciellt mycket. Hade tänk att dottern skulle få rita en teckning där de står "pappa vill du gifta dig med mamma"

kom med förslag på lättilgängliga saker tack

• Svar på tråden ska fria imorgon! hjälp mig!
  • ska fria

Ja vi får hoppas på ett ja!
    Badkar har vi inte tyvärr så det går inte. Men sexiga underkläder det går !

• Kärlek ger näring åt själen

Jag tycker det låter så fint med teckningen.
    Hur gamla är era barn? För det hade nog kunnat var mysigt om de varit vakna så de varit med som du skrev att be dottern fråga För då blir det en mer familjesak.

Ni får berätta hur det går för er

• ska fria

Dottern är 3 år sonen 1år.
    Ja vi får se hur de blir. Vi får ta det som de kommer
    Nu har jag iaf duschat och satt på mig fina underkläder
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-02-29 14:21:08 följande:

Jag tycker det låter så fint med teckningen. Hur gamla är era barn? För det hade nog kunnat var mysigt om de varit vakna så de varit med som du skrev att be dottern fråga För då blir det en mer familjesak.Ni får berätta hur det går för er
  • Helena Johansson

Stort lycka till!!! Håller tummarna!

• ska fria

Nu börjar jag bli jättenervös...
    Han kommer ju hem om 2 timmar!
    Tänk om man får ett nej....

• vit70

Jag friade på skottdagen (förra) genom att väcka min älskling före väckarklockan med en röd ros i munnen och några tända ljus runt sängen. Lyckades smyga utan att han vaknade!
    Han blev helt klart överraskad.
    Nu - fyra år senare - ska vi äntligen bli man o fru!

• Efter 11 år är det min tur

OHHH jag förstår att det pirrar i magen...kan du inte tala om hur det gick?? låta dottern göra jobbet låter som en jättesöt ide!
    ska fria skrev 2008-02-29 15:19:02 följande:

Nu börjar jag bli jättenervös...Han kommer ju hem om 2 timmar!Tänk om man får ett nej....
  • ska fria

Han var hemma en snabbis nyss. Skulle tillbaka och jobba 1 timme. Och då kände jag mig inge nervös när han var hemma men nu när han är borta igen...
    Funderar på om jag ska: Ställa fram rosorna. Ge dottern stenen och teckningen till honom och sen fråga honom på en gång som han kommer hem...Eller ska jag vänta till han ev duschat och vi har beställt mat? Ja jag har ingen aning. Får väl ta det som de kommer kanske.

• Balinda

äsch gör det på en gång. du kommer spricka annars.. :)

• Efter 11 år är det min tur

Håller med...

Balinda skrev 2008-02-29 16:41:48 följande:
    äsch gör det på en gång. du kommer spricka annars.. :)
Svar på tråden ska fria imorgon! hjälp mig!