• Barnaengeln

2009 blir det av

här är det en 2009 tjej
    hittade ingen tråd för oss som ska gifta oss 2009
    så tänkte här kan vi dela med oss om de vi vill..

• Svar på tråden 2009 blir det av
  • Fenixx

sök i gamla inlägg, vet att jag har sett 2009-trådar.

• Barnaengeln

kul att det blev en del i alla fall så man inte är ensam så här lång innan

• DollyLolly

Maj -09 Sthlm!
    Ska bli sååå underbart, vi har bokat lokal samt bestämt oss för kyrka:)
    Vill ju gärna hast iväg i planeringen men det är ju ett tag kvar så man får väl lugna sig lite kanske:)

• Pidis

Vi ska kolla på lokalen imorgon.
    Sen ska vi ta in på hotel i Halmstad, gå på bio och äta på restaurang. Vrål mysigt
    Ska kolla kyrkan på måndag.

• Skippy

Jag är jätteförkyld och är hemma från jobbet. Det gör att man inte riktigt kan slita sig från denna fantastiska sida och planera inför vårt bröllop 2009. Om jag mår lite bättre imorrn kanske vi ska åka och äta brunch på Sundy Gård tillsammans med min syster och hennes man. Vi funderar starkt på att ha bröllopsfesten på Sundby Gård.

• Lövings

Hej här är 090801 i Linköping.
    Roligt att börja planera redan nu,=)
    Då kan man konstentrera sig på detaljerna=)=)

• Skippy

Jag har tänkt köpa min klänning på Ebay, funderade på att kanske köpa en nu eftersom dollarn står så lågt. Men frågan är om det är lite väl tidigt, man kanske hinner ändra sig till nästa år? Vad tror ni? När har ni tänkt köpa klänningen?

• DollyLolly
    Skippy skrev 2008-02-29 15:38:01 följande:
    Jag har tänkt köpa min klänning på Ebay, funderade på att kanske köpa en nu eftersom dollarn står så lågt. Men frågan är om det är lite väl tidigt, man kanske hinner ändra sig till nästa år? Vad tror ni? När har ni tänkt köpa klänningen?
    Ja kanske...
    Man kollar ju runt en hel del, och jag tycker man hittar nya fina klänningar hela tiden men sen så återkommer jag alltid till den jag haft i huvudet i flera år:)
    Så du vet kanske på ett ungefär hur du vill ha den eller?
    Jag tror nog inte att du ångrar dig om du väljer att köpa en klänning nu...
    Men man vet ju aldrig iofs,,
    Min farmor ska sy min klänning hon har sytt ett antal bröllopsklänningar i sitt liv, hon har varit sömmerska i sina unga dagar
    Känns jättekul att hon ska sy till mig:)
  • Barnaengeln

hallå skriver in lite här så den kommer upp i gän

• linzen80

här är en juni 09:a,bokat kyrka lokal och satt igån att kolla upp priser på allt så man vet på ett ungefär vad det går på.

• Barnaengeln

hej linzen80

sj har jag inte bokat nått ännu men tänkte göra de till veckan
    lokal e så svårt att hitta här i örebro till ca 100 prs

• linzen80
    Barnaengeln skrev 2008-03-08 09:30:06 följande:
    hej linzen80sj har jag inte bokat nått ännu men tänkte göra de till veckanlokal e så svårt att hitta här i örebro till ca 100 prs
    vi blir bara hälften så många så det var inget problem med lokal,det visade sig också att den lokalen jag gillade mest (rundloge med bar och scen) var billigast också,har varit och jämfört priser på ringar också,den ring jag vill göra med eget guld fick jag flera olika priser på vart jag gick ett ställe skulle ha 5000 och det andra 4500 och det tredje skulle ha 3000 om jag har guldet själv så det lönar sig verkligen att kolla runt,tur man har gått om tid :)
  • Engla2006

härligt å se att det e fler än jag som planerar långt i förväg, fast vi har extremt långt kvar..känns det som. Nov-09
    Men har "nästan" bestämt klänning, har kollat på en kanonsida, där en uppsydd klänning med frakt kommer att kosta ca 1300 kr. Kanon
    Så roligt att sitta här o drömma sig bort, känns så enormt vuxet att gifta sig.

• Barnaengeln

ja slönt att ha tid på sig å fixa allt ordentligt.

• brud2009

Var på ett bröllop i lördags, pratade med deras fotograf. Hon var med hela dagen, påklädning till in på natten. Hon ska ha 12000:- då ingår fotografering, efterbehandling, högupplösta bilder på CD som gör det möjligt för oss att själva lämna in för kopiering upp till format 13x18 (större kopior beställs via henne), en fotobok ( 30x40 cm, ca 50 sidor) samt en förstoring 30x40 cm. Till det kommer även kostnad för resa och logi.
    Vad tycker ni är det ett bra pris?

• vilja76

Hej!

Friade till min sambo på internationella kvinnodagen så 2009 blir vårt år I morgon får vi svar på om det blir på pingstafton el ej.

• linzen80

Är vanligt att priserna ligger runt 12000 för hela bröllopsdagen,men det finns säkert billigare att hitta om du letar,jag tycker det är för dyrt men du kanske tycker att det priset är överkomligt.

brud2009 skrev 2008-03-10 11:03:17 följande:
    Var på ett bröllop i lördags, pratade med deras fotograf. Hon var med hela dagen, påklädning till in på natten. Hon ska ha 12000:- då ingår fotografering, efterbehandling, högupplösta bilder på CD som gör det möjligt för oss att själva lämna in för kopiering upp till format 13x18 (större kopior beställs via henne), en fotobok ( 30x40 cm, ca 50 sidor) samt en förstoring 30x40 cm. Till det kommer även kostnad för resa och logi. Vad tycker ni är det ett bra pris?
  • Bluebride

jag köpte min på ebay och det är nu 3 år sedan, men det är min drömklänning så den blir på

Skippy skrev 2008-02-29 15:38:01 följande:
Svar på tråden 2009 blir det av