2009 blir det av
här är det en 2009 tjej
hittade ingen tråd för oss som ska gifta oss 2009
så tänkte här kan vi dela med oss om de vi vill..
här är det en 2009 tjej
hittade ingen tråd för oss som ska gifta oss 2009
så tänkte här kan vi dela med oss om de vi vill..
sök i gamla inlägg, vet att jag har sett 2009-trådar.
Här är 1 iaf :)
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2735799.html
kul att det blev en del i alla fall så man inte är ensam så här lång innan
Maj -09 Sthlm!
Ska bli sååå underbart, vi har bokat lokal samt bestämt oss för kyrka:)
Vill ju gärna hast iväg i planeringen men det är ju ett tag kvar så man får väl lugna sig lite kanske:)
Vi ska kolla på lokalen imorgon.
Sen ska vi ta in på hotel i Halmstad, gå på bio och äta på restaurang. Vrål mysigt
Ska kolla kyrkan på måndag.
Maj 09 Malmö
Jag är jätteförkyld och är hemma från jobbet. Det gör att man inte riktigt kan slita sig från denna fantastiska sida och planera inför vårt bröllop 2009. Om jag mår lite bättre imorrn kanske vi ska åka och äta brunch på Sundy Gård tillsammans med min syster och hennes man. Vi funderar starkt på att ha bröllopsfesten på Sundby Gård.
Hej här är 090801 i Linköping.
Roligt att börja planera redan nu,=)
Då kan man konstentrera sig på detaljerna=)=)
Jag har tänkt köpa min klänning på Ebay, funderade på att kanske köpa en nu eftersom dollarn står så lågt. Men frågan är om det är lite väl tidigt, man kanske hinner ändra sig till nästa år? Vad tror ni? När har ni tänkt köpa klänningen?
hallå skriver in lite här så den kommer upp i gän
här är en juni 09:a,bokat kyrka lokal och satt igån att kolla upp priser på allt så man vet på ett ungefär vad det går på.
hej linzen80
sj har jag inte bokat nått ännu men tänkte göra de till veckan
lokal e så svårt att hitta här i örebro till ca 100 prs
härligt å se att det e fler än jag som planerar långt i förväg, fast vi har extremt långt kvar..känns det som. Nov-09
Men har "nästan" bestämt klänning, har kollat på en kanonsida, där en uppsydd klänning med frakt kommer att kosta ca 1300 kr. Kanon
Så roligt att sitta här o drömma sig bort, känns så enormt vuxet att gifta sig.
ja slönt att ha tid på sig å fixa allt ordentligt.
Var på ett bröllop i lördags, pratade med deras fotograf. Hon var med hela dagen, påklädning till in på natten. Hon ska ha 12000:- då ingår fotografering, efterbehandling, högupplösta bilder på CD som gör det möjligt för oss att själva lämna in för kopiering upp till format 13x18 (större kopior beställs via henne), en fotobok ( 30x40 cm, ca 50 sidor) samt en förstoring 30x40 cm. Till det kommer även kostnad för resa och logi.
Vad tycker ni är det ett bra pris?
Hej!
Friade till min sambo på internationella kvinnodagen så 2009 blir vårt år I morgon får vi svar på om det blir på pingstafton el ej.
Är vanligt att priserna ligger runt 12000 för hela bröllopsdagen,men det finns säkert billigare att hitta om du letar,jag tycker det är för dyrt men du kanske tycker att det priset är överkomligt.
jag köpte min på ebay och det är nu 3 år sedan, men det är min drömklänning så den blir på