• Snart fru Wennerström

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

ja sådär , då är den tredje tråden i ordningen startad.. här kommer det klottras, tro mig!

Gör även en lista på vilka vi hittills är i gänget

6 september

Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/njutånger)
    Ickaflicka (nyköping)
    fyffy (stockholm sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (göteborg)
    viva forever (simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)

13 september

aprilsolen (stockholm /ängelholm)
    snart höstbrud (stora sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (stockholm)

15 september

avil(piteå)

20 september

fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)

27 september

Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)

.. sädär, hoppas jag inte glömt ngn nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-09 13:20
    Lite hjälp till er nya i tråden

.. för att komma med på listan, kopiera senaste listan i tråden, kopiera in det i ett inlägg och lägg till ert namn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 07:17
    uppdaterar med en ny listan då många kommit till

6 september

Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/njutånger)
    Ickaflicka (nyköping)
    fyffy (stockholm sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (göteborg)
    viva forever (simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)

13 september

aprilsolen (stockholm /ängelholm)
    snart höstbrud (stora sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (stockholm)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 september

avil(piteå)

20 september

fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)

27 september

Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg
    höstbrud2008 (Nyköping)
    Gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
  • matildaochniklas

Verkligen jättefin klänning!

fyffy skrev 2008-05-15 18:54:37 följande:
    Snart fru Wennerström: Det är en nixa 8521, den korta vida klänningen med en massa rosor på.. finns en bra bild på deras hemsida.. den är fantastisk!
  • lanovia 08

Äckling lycka till idag!
    Ett hett tips från mig är att du tar med dig en person som du verkligen litar på och som har typ samma smak somd dig.
    (T.ex. skulle jag aldrig tagit med mig en utav mina närmsta kompisasr då hon har en tendens att få mig att köpa kläder som jag sedan lämnar tillbaka då de sitter alldeles för trångt. )

Och prova så mycket du själv känner att du behöver. Om det så innebär att du provar 20 klänningar i 10 olika butiker för att sedan ändå köpa den första du såg. Gör det! Då vet du att det är den du vill ha.

• Ullrika

Dels ska vi även fixa tyg till dukar och ev även till servetter. Sen hoppas jag på att vi kanske ska komma in till festlokalen för att kunna titta lite på hur vi kan duka på bästa sätt. Sen får vi se vad vi hinner med...
    Jag vet inte riktigt vilken typ av tyg det blir jag skulle vilja ha något strukturvävt eller broderat tyg men allt beror ju på vad man hittar

• fyffy

matildaochniklas: Tack, jag är så spänd på att få prova den igen :)

Om en liten stund bär det iväg till tryckeriet..Är lite avundsuk på alla er som redan skickat ut era.. känns som att man är lite sent ute. å andra sidan vet nästan alla om datumet redan :)

• Kärlek08

Tack alla för att ni bryr om mina små missöden . Min tärna har hoppat av (och jag har bara en) av personliga anledningar. Jag ska inte hänga ut hennes privata angelägenheter här men hon ringde mig och hon känner att hon inte kan ge mitt bröllop och förberedelserna till det den glädje och uppmärksamhet som hon skulle vilja. Hon har därför valt att hoppa av. Det är jättetråkigt men samtidigt så är hennes välmående viktigare än mitt bröllop. Gift blir jag ju ändå, med eller utan tärna. Jag ska fråga en annan tjej och förklara läget, hoppas att hon förstår och inte känner sig som en reserv... annars skiter jag i att ha tärna. Det löser sig. Blir lite annorlunda bara...

Nu lite goda nyheter . Jag har äntligen fått tummen ur och lagt inbjudningarna på lådan, igår fick jag hjälp med bloggen så den är fiiiin nu. Jag har bokat en secret box-fotografering (igen, jag bytte fotograf), jag har beställt saker till dukning och jag ska beställa min klänning idag.

• Snart fru Wennerström

självklart ska du inte hänga ut henne. jag förstår din sits och såklart funkar det både med eller utan tärna.

varför bytte du fotograf? Vad är det du beställt till dukningen?

• Kärlek08

Jag bytte fotograf för att jag bokat en tjej i tyresö för att jag tyckte hon var billig och jag ville ha bilderna höhupplösta på CD. Jag trodde att jag skulle få ALLA tagna bilder av henne men jag fick bara 16 visade det sig. Jag bokade om till Lina&Linda för att de finns i innerstan och för att det ingick fler saker till samma pris. Jag får (för 1995 kr)sminkning, hårstyling, fotning, album och cd med 16 bilder. Hos den andra fotografen fick jag fotning och Cd med 16 bilder för 2100 kr.

Oj, vad har jag beställt till dukningen; presentaskar, toastmasterklocka, band, servetter, cake topper, godis, bröllopsbubblor och lite annat smått och gott för typ 2000 kr

• Snart fru Wennerström

jaha.. ja men då förstår jag varför du bytte

ok, ja visst är det roligt att beställa sånna saker!!

• lanovia 08

Vad skönt att hon verkar ha en vettig anledning ialla fall. Och inte bara ett "jag har ingen lust att vara med på ditt bröllop"-attityd.
    Sen är det ju precis så att ens nära och käras liv går ju vidare även fast vi i denna tråd skall gifta oss i september. De kan ju inte sluta och må dåligt, hålla ihop med sin partner eller låta bli att bli gravida etc bara för att vi skall gifta oss. Tyvärr...

Vad har du köpt för caketopper? Vi har hittat några absoluta favoriter, Favoriten såg vi på ebay, får hoppas det kommer upp en liknande igen.

• Kärlek08

jättekul.det blir så dyrt bara!! Jag beställde från calligraphen för drygt 800 och sedan hittade jag en amerikansk sida som allt var så himla billigt från så jag beställde en hel del för 111 dollar men sedan blev frakten 78 dollar!!! Jag fick ändå mer för pengarna än om jag beställt allt från calligraphen... bara inte tullen blir skitdyr...

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*