Jag blir så besviken på min sambo. Hjälp mig!
Jag blir så besviken...
Min sambo är uppe i Åre med sina killkompisar och åker snowboard medans jag är kvar hemma och jobbar och sliter.
Han åkte i söndags och jag sa till honom innan han åkte att han enbart skulle ringa om han verkligen ville det, att han inte skulle känna att han MÅSTE ringa för att jag vill det...
MEN självklart trodde jag att han skulle sakna mig och ringa, men icke sa nicke!! Jag har fått två mess på mobilen och det är allt. Är ett samtal verkligen för mycket begärt?
Jag vill inte ringa för att jag vill att han ska känna sig "fri" och inte att han tycker att resan blir förstörd för att sin tjatiga flickvän ringer hela tiden. Och det vet han..
Visst det har inte gått särskilt länge men jag tycker faktiskt att han borde ringa och fråga hur jag har det(är sjuk), och han har skrivit i bägge messen att han saknar mig men varför ringer han inte då?
Tycker ni att jag är helt knäpp som säger en sak men vill en annan? Eller, jag vill ju att han enbart ska ringa när han själv vill men inte visste jag att han inte ville... Usch vad jag blir ledsen och besviken!
Men lite stolthet har jag så ringa det tänker jag inte göra...
Kan någon hjälpa mig att analysera mitt "stora problem"?
Tack!
Nathalie