• sowa65

morgongåvan förlorar sin charm?

... jag tycker morgongåvan förlorar sin charm om jag öppet önskar mig vad jag vill ha.... jag vill gärna ha ett smycke men jag vill inte be honom köpa det... jag vet ju att han inte kan läsa mina tankar - samtidigt vill jag bli uppvaktad och skulle bli jätteledsen om jag ingenting fick.... snacka om dubbla känslor..... jag är säker på att fler känner så här! hur hantera ni detta??

(själv har jag köpt 52 romatiska veckor - gynnar oss båda... fniss! kommer även köpa en halslänk för det vet jag att han vill ha)

www.presentkuriren.se/presenter/4/265/Karlek/52-Romantiska-Veckor.html

• Svar på tråden morgongåvan förlorar sin charm?
  • Paeonia

Vilka fina och roliga saker! Jag beställde skrapkort på 52 busiga nätter direkt

Perfekt som morgongåva!!!

• E hjärta A

Vilken bra grej. Det ska jag köpa så det livas upp lite!!!

• Efter 11 år är det min tur
    sowa65 skrev 2008-02-22 15:23:02 följande:
    ... jag tycker morgongåvan förlorar sin charm om jag öppet önskar mig vad jag vill ha.... jag vill gärna ha ett smycke men jag vill inte be honom köpa det... jag vet ju att han inte kan läsa mina tankar - samtidigt vill jag bli uppvaktad och skulle bli jätteledsen om jag ingenting fick.... snacka om dubbla känslor..... jag är säker på att fler känner så här! hur hantera ni detta?? (själv har jag köpt 52 romatiska veckor - gynnar oss båda... fniss! kommer även köpa en halslänk för det vet jag att han vill ha)www.presentkuriren.se/presenter/4/265/Karlek/...
    Hej! Jag ville nog också att min man skulle tänka på en morgongåva själv men det hade han aldrig kommit på själv så när vi va i stan så gav jag honom en vink vid en guldaffär och han gick in med min store son så fick han vara med och välja också.Det blev jätte fina örhängen som matchade ringen! Och det förlorade inte sin charm
  • Fru Diamant

Jag hintar också till min blivande varje gång vi går förbi en smyckesaffär. Om du tycker att det blir uppenbart kan du berätta för någon av era vänner vad du önskar dig. Personen ifråga kan sedan fråga din bilvande om han vet vad han ska köpa i morgongåva till dig, och sedan kan vännen tipsa din blivande i stil med :"Jag tror att hon skulle uppskatta ett vackert smycke."

Fy va lömsk jag låter!

• sowa65

få honom tro att det är hans idé.... jo, lite lömskt är det... :)

• swordfish

Jag håller med... jag tycker morgongåvan förlorar sin charm när vi ska önska oss saker! varför inte lita på att vi får något?? jag för min del, har sagt att han inte ska tänka på det, och vice versa, eftersom vi tycker ändå vi lägger så mkt pengar på bröllopet. (men jag kan inte låta bli att hoppas att han köper något liiitet...ändå....Jag vet.. kanske lite "dubbelmoral").

Svar på tråden morgongåvan förlorar sin charm?