• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • valkyriana

Grattis mrsd!

Stenbruden
    Vartifrån ska ni åka? Behöver hästägarna ta transport med hästarna dit osv? I så fall är det inte jättemycket.
    Jag har kollat och du kan få betala upp mot 10000 för hästoch vagn- beroende på om det är en häst, dubbel eller fyrspann och vilken slags vagn det är osv.

Jag skulle höra med en ridskola i närheten av där ni ska vara. De känner säkert till om det finns någon i trakten.

Själv så jobbar jag över som en dåre för att vi ska få ihop pengar till bröllopet.
    Kom hem tidigt idag och kramade barnen och gubben. Gud vad jag älskar dem!

• Långserud

Suck min stora kärlek har varit mkt förstående över att jag vill ha ny förlovningsring för inget har matchat men nu tycker han att det är inget att diskutera, att det blir J Sandins eget märke och att de gör ringarna så som jag vill ha dem (copy paste Engelbert).

Jag är dock extremt nojig över att det är deras eget märke och fått för mig att Engelberts ringar (blir ca 6000 kr dyrare pga får då inte lämna min ring i inbyte...) är bättre...??

Vad säger ni, vilket alt. ska man ta? Jag är jättenojig att få dålig kvalite igen!!

Nu är det sovdax! Har varit och spelat beahvolley m jobbet- så skoj!

Go natt!

• Majsis2008

god morgon brudar. Var så trött igår så jag somnade redan kl 22..e ju van o vara vaken till 2 på nätterna i alla fall, vet inte vad det är med mig...har väl vitaminbrist eller nåt föt jag e trött jämt nu, igår lite extra mycket efter min långa promenad...
    inte så kul o vara vaken redan nu, men men kan ju inte sova för många timmar heller, då får jag ont i huvet...

idag ska jag vara barnvakt igen, ska bli kul, och så ska jag och mamma kolla på örhängen på nätet...har hon sagt hon ska köpa d så ska hon få göra d, gärna på det stället ringarna kommer ifrån, för dom hade massa smycken...

• mrsD

Godmorgon!

På hemsidan till butiken där Majsis köpt sina ringar, hittade jag igår den ultimata presenten till vår solist! ett guldhänge (till halsband) format som en g-klav med diamanter i! så himla fint! kostade 650 o sambon tyckte d va i dyraste laget (eller ja.. han sa "jaaa.. vi kan ju tänka på det..") vad tycker ni?

hittade oxå guldhjärta (oxå hänge till halsband) som jag tänkte man kunde gravera in tärnans namn.. tillsammans hade det blivit 1000 kr för båda, o d e väl inte så farligt? 500 kr/per kan man väl räkna med.. eller? solisten har ju lagt ner ett jättejobb på detta!

• Majsis2008

jag tycke rinte det är farligt, det är vad jag har tänkt och lägga på min tärna,bestman och värdpar...dom e ju 2 par som sagt..

• Astriden

God morgon girls
    Fredag, yeeay!!
    Gud va skönt, jag är helt slut av tabletterna så ser fram emot helg. M ska dock på sin svensexa i morgon, bm ringde & talade om att de kommer hem till oss redan klockan 9 15 killar instormandes presis när jag mr som värst, gaa!
    Får bli riktigt tidigt ikväll

Grattis mrsD!!
    Kul att ni är nöjda Majsis! tagit ett gravtest?

Helg planer?

• Majsis2008

nej...jag ha rinte d...men börjar fundera på d...

• mrsD

förresten, jag har en fråga till *S* e d ngn som testat qliniques vattenfasa mascara? den som går o tvätta bort i 39 grader?

Astriden - usch, välja mellan o må pyton eller va trött, jobbigt!
    Träffade en kompis som e gravid, igår, ska på UL på tisdag o få besked om d e tvillingar....!

• Majsis2008

astriden: inga små hintar om din möhippa än? själv anar jag nada, fast den kommer nog inte förräns i maj...om den nu kommer...

• Astriden

haha, gör det majsis

Ingen erfarenhet av qliniques maskara men jag har lancôme & är nöljd med den.

hm, misstänker väl imorgon men känner mej lite lost...
    har ingen som helst aning om vad de kan ha planerat!

m ska göra massor,
    9 ringer det på dörren.. då är det en ajukvårdare som kommer att gipasa hans arm, sen ska de spela fotboll, sälja saker på loppis där han ska få köpa sina kläder, bubbla, dansa afrikansk dans middag & utgång på bliss tror jan kommer vara rätt så slut när jag kommer hem...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3