• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Astriden

Jag änvänder ID och är nöjd med det...
    bäst är nog att prova dem båda. Åhlens har dem.

• AyBee

Nån som lyssande på The tommy show.....jag var precis med i "Vilken film" och vann en påse med VHS:er....vi som inte ens har en sån spelare längre :D!!!!!

Fortsätt lyssna för lite senare kommer några kollegor till mig spela live. De heter "Skurk".

• stenbruden

Haha nä va kul. Men varför delar de ut VHS??????? Det är väl inge som har det längre

• AyBee

Undrar jag me Det är väl deras egna begangnade?!?!?!

• stenbruden

Idag har vi hämtat ringarna... så fiiina! Nypolerade och perfekta i storleken äntligen. Så jag ska vänta med att sätta på mig min förlovningsring så den inte blir minsta repig.
    Tur att vi har "orginalringarna" så det inte är tomt på fingret!

• AyBee

Åhhh vad mysigt att ha sina ringar hemma o klara, Stenis. Vi har ju inte ens bestäm oss för om vi ska göra egna eller inte men det lutar åt detta. Ska ta tag i detta under sommaren.
    Nästa steg är catering o tysklandsresa den 13 Juni

• stenbruden

Nä ni har ju en strund kvar att fundera... så det är ju inte konstigt.
    Det är verkligen häftigt att prova den och ha den hemma.. Ska bara låta bli den

• mrsD

heeeej!

nu e jag hemma för helgen. precis hemkommen efter en lååång dag i lysekil, men oj va produktivt!!!!

* träffade fotografen, rekade lite bilder osv, jättenyttigt!! t.ex: ha me parkeringspengar tll där ni ska fotas! ha me andra skor (vi ska ju upp på bergen) han sätter in tidningsannons *wee* ha me ett lakan, osv

* kollade lokalen - har bestämt hur vi ska ställa borden, var buffén ska stå osv

* träffade catering - har bestämt meny (vill nu veta??? hihi), får hyra bestick av henne o glas (de som fanns i lokalen=skolmatsal) o en stor grej som ska stå på buffébordet, lite svårt o förklara va d e, men d e som ett stort kakfat (ni vet, i våningar) men i lite tjockade ståltråd o blå, me ljus runtom, jättefin!

* Hämtade provsmakning på tårtan, vi väljer mellan mango/jordgubb eller hallon/vanilj. jag trodde d skulle va ett lätt val (e inte så förtjust i mango) men HUA va svårt! båda va sketgoa.

Nu känns d som saker verkligen håller på att falla på plats! d e så skönt!!!

• Majsis2008

ja mrs D jag vill veta vad ni ska ha för meny

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3