• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Grund

Stjärnis: GRATTIS till jobbet! Vad roligt att ni båda fick jobb dessutom! Stor Kram

Cristal: Tyvärr skulle jag säga att du inte borde ha svart klänning. MEN! nu är detta min personliga åsikt så det är absolut ingen kritik men jag håller helt och hållet med Astriden. Vissa saker är jag väldigt traditionsbunden till och vissa inte men jag skulle själv inte uppskatta om någon bär svart klänning på mitt bröllop.

Men lilla Astriden, tycker så synd om dig. Vad jobbigt att du blödde så länge. Brukar du blöda näsblod?

• AyBee

G R A T T I S Stjärnis för nytt jobb och hemflytt. När flyttar ni? (Men tråkigt att du kommer att lämna oss )

• Långserud

Stjärnis: GRATTIS! Såå roligt för er och sååå härligt att det löser sig för er på samma gång! Fira ordentligt med skumpa!

Både jag och min sambo fick nya jobb samma vecka, så kul när det löser sig för båda.

Astriden: Men gumman stackare! Får ta det lugnt idag och kanske tom ta en liten vila? Beror det på bebben eller är det stress-näsblod? Min sambo blöder när han är stressad. Får ta en vårda dig själv dag! (Läs: Fötterna på skrivbordetm, surfa, be kollegorna hämta kaffe/vatten/bullar/glass/godis)

PS; Ja uteplatsen börjar ta form?. Men vi skrattade gott igår båda två för båda sa ung. samtidigt: "Good, detta kommer höja värdet på lgh när vi säljer!" Vi är så hussugna så kommer sälja så snart vi är klara med renovering samt hittat vårt drömhus.

Grund: I´ll see U 2day! Jag kommer nog sluta redan 16:00 och har inga ärenden på stan förrutom Renmans. Ok om jag går dit och om ni inte kommit innan jag går så lämnar jag den i dambutiken? Men ring om ni ej ska dit så att du verkligen får den idag!!!! Kan tänka mig att din kompis har ganska mkt puls nu!

Mrs D: Vad roligt att se dig på fikat!

Barba: Vilken möhippa du hade! Wow va roligt och goa kompisar du verkar ha! Måste visa oss kort!

Amor och Mrs D: Igår ringde min mamma och hon har fixat vinet! Stort tack till er tjejer för att ni är så goa och erbjuder er!
    Stor kram på er!

Aybee: Hade det varit en fest så helt OK men för mig rimmar nog svart klänning lite begravning (särskilt ifall vigseln är i kyrkan). Lite gammaldags syn kanske! Hoppas inte tar illa upp på min tanke! Jag har 2 festklänningar (en mönstrad och en blå) som du gärna få låna!

• AyBee

Långse - det är Cristal som ska på bröllop inte jag

• stenbruden

Hej tjejer!

Kikar in en snabbis! Hinner inte läsa ikapp allt men GRATTIS stjärnis!! Va kul för er!!!!! Härligt när livet bara rullar på och det går ens väg!

Men Astriden va jobbigt! Vi har en liten 1 åring hemma på besök nu så en liten tröst är att hon är helt underbar!!! Det kommer er lilla skrutt/a också att vara. Kämpa på... *kram*

Jag kan inte på måndag... jobbar sent typiskt!!

Ikväll ska vi åka till Aspenäs o gå igenom massa saker med bestman som är nere o hälsar på.. Ska bli kul! Sen måste vi bara sätta igång med alla bestyr!!

Hoppas allt är bra med er!!! Kram till er allihopa! Kommer nig inte kika in på några dagar nu..

• Långserud

Aybee: Jaaaa sorry!!! Du har en GoJane klänning liggandes i min handväska!

• Grund

Långserud: Hur mkt pengar var det? Jag glömde fråga förut!

• Astriden

Om det är någon som skall ha brudnäbb har jag nu min systers klänning till salu

• Majsis2008

Vad är det för alkoholhaltig dryck man inte kan köpa längre på hela året? Är det pommac? tänker inte anpassa mig helt till min gravida svägerska men tänkte hon ska ha nåt bubbligt med...champis eller trocadero finns det fortfarande?

• Astriden

Förstår inte riktigt frågan Majsis...
    Pommac,champis eller troca finns väl alla på vanliga butiker?
    Varför inte köpa alkoholfritt bubbel?

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3