• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • 31 maj 2008

Hur går det för er i bostadsjakten, Grund och Astriden??? Har ni hört något mer?

• AyBee

Hmmm Tar gärna en titt på både din Amor o din Astridens underkjolar. Lånar gärna om jag får!!!!!! Tusen tack. Vet bara att jag behöver ha med den när jag ska till sömmerskan den 7:e okt o då är ju du redan gift Amor. Tusen tack än en gång!!

• AyBee

Hmmmm jag hade gärna hoppat på en fika idag men Marcus ska kolla på fotboll hos sin bror och kommer o hämtar mig, kör hem mig o sonen och sen så är jag fast hemma.....
    Det får bli nästa gång. Nu har jag missat två träffar så nästa gång MÅSTE jag vara me

• BarbaBruden

Japp, då var man HIPPAD!

Shit, vilken fantastisk dag! Trippar på moln fortfarande och kan knappt inte fatta att det är över!
    Mina tjejer hade tänkt till och planerat en riktig heldag tillsammans.
    Vaknade kl 08 på lördag morgon av att telefonen ringde- skyddat nummer med Lena PH i bakgrunden. Och så höll dom på var 10:e minut. En timma senare hör jag samma låt på full volym i trapphuset....Då var det dags!
    Fick packa massa saker och därefter åkte vi tåg till Gbg där resten mötte upp. Första anhalten var Brunch på Liseberg Heden- supergott!
    Sen bar det av till Örgryte där jag fick spela in en skiva - Med Lena PH såklart, i en riktig studio! Det roligaste jag gjort i hela mitt liv!!!
    Sen åkte vi vidare med vagnen till Järntorget och till Dansforum där jag fick dansa Brasiliansk Samba i skyhöga fjädrar och minimalt med kläder. Bara en liten stringtrosa och nåt litet tyg som knappt täckte brösten
    Sen blev det bastu med frågelåda med massa frågot om mig och J....Så gott att få ta det lugnt en stund!
    Därefter mat på RumpanBar och party natten lång! Hela dagen spelades det schlager och alla hade klätt ut sig med schlager tema!!!

Lyllos er som har denna dag att se fram emot! Njut- för den går fort ska ni veta! .....och drick mycket vatten

• stenbruden

Amor - då säger vi på måndag kl.12! Vart ska vi gå? Kungsgatan någonstans kanske? Det är väl nära för dig med?

Barba - låter som en underbar hippa! Va välplanerade dom är!!! Med musiken o allt Sicka vänner du har! Vilken salsa upplevelse Man både längtar och fasar, hihi det är nog dags när som nu...

Nu är det dags att åka hem! Skönt!

• Astriden

låter underbart Barbaklar
    nu är du klar & redo för slutspurten!

Tack för en härlig stund i solen Amor,
    mysigt med en spontanfika!

Nu har jag rensat ur min garderob tagit bort det som jag inte längre kan använda. trist & tomt i garderoben...
    Ska inhandla lite nytt i maj

• Amor Eterno

Hello girls!!

Barba vilken underbar hippa och väl planerad oxå
    Samba gud vad skoj!!!

Astriden tack för fikat du med kändes som hög sommar med allt folk ute i solen!!

Stenis ja kl.12 vi kan ju träffas vid domrkykan :)

Köpte 2 bikinin idag en på twilfit och den andra tror det eller ej på kappahl, nice lite sommar känslor nu!

• Astriden

God morgon girlies!
    Lika underbart väder idag med Underbart!

• Majsis2008

Ja, underbart väder. Usch trött, inte sovit bra alls, dumma rygg...får se om man pallar gå ut och gå sen..måste röra mig så jag inte blir stel..

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3