• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Astriden

funderar lite på om jag ska göra en till m i 1 årspressent... beroende på hur det går med bebismagen å återställning

• stenbruden

Ja det kändes bra och nervöst!! Ovant som sjutton men ganksa kul ändå, hon är ju jättebra!
    Oj oj massa olika stilar, sexigt, sensuellt, vackert väldigt blandat faktiskt! Hon tog ju massa kort så får ju se vad hon väljer ut sen.. Ska bli jättekul o se!

Tycker jag absolut du ska göra! Man kan ju framhäva det man vill! Hon kan vinkla.. hon kravlade runt på golvet, stod på stolar och klättrade i soffan

• Långserud

Stenis: Va tuff du är! Jag tror att jag är alldeles för pryd! Men din man kommer bli världens lyckligaste! Inte bara för korten men när vi träffade vår fotograf sa hoin att om vi ville tog hon lite underklädeskort på mig när jag gör iordning mig. Sambon blev eld å lågor men jag kände bara "gaaa!". Så jag tycker du är döööball!

Nu ska jag dra ned till Stena terminalen där mamma + sambo + kompisar är, ska överraska dem lite. de ska till Ty och hämta vår dricka, är lite nervis att ej ska gå bra så håll tummarna att våra 552 kg kommer hem!

Stor kram på er och hoppas vi ses snart!

• Troll1
    stenbruden skrev 2008-04-18 15:36:48 följande:
    Nu är det klart Känndes jättebra! Så nu väntar man bara spänt på resultatet Tror det kommer bli häftigt..Det var lite pirrigt att vara helt näck framför en människa man bara har träffat 2 ggr som dessutom håller i en kamera Jadu Astriden... hahaha han tror nog att jag är på jobbet, har bara messat idag och inga frågor om vad jag gör tack o lov! Får nog säga sen att jag har jobbat hemifrån så han inte får reda på att jag va ledig senare..Hoppas nu bara att han håller vad han har lovat att inte läsa ngt i denna tråden!!!
    Har missat, vem fotade du dig hos? My?
    Idag var jag på After Work (första gången på flera år!) på BersåBar. Där var en möhippa... Ingen från detta lilla gäng?
    Hon hade lucialinne, änglavingar mm
  • Majsis2008

Godmorgon. Gud vad härligt väder. Idag så blir det och tvätta bilden. Den är ju så sketen. Tar en 4 timmar innan den är klar....

• Majsis2008

Jag gör ju sån mätning varje vecka på om jag minskat några cm...och på en vecka har min mage minskat med 5 cm!!!! inte bra att inte äta...försöker men min stress är inget kul

• stenbruden

Troll - ja det var My som fotade

Majsis - aj då det är inte bra att gå ner på DET sättet! Glöm inte att ta hand om kropp o själ!

Jag jobbar idag, vill inte!!!!!! Jag vill ju sitta ute på altanen hemma och njuta av solen. Skit tråkigt att behöva jobba o sitta inne och det kommer säkert inte någon idag. Alla är väl ute vid båten eller i trädgården..
    *tycker lite synd om mig själv*

• Majsis2008

hmmm eftersom jag vet om min möhippa....ska man ha sina vanliga kläder den dagen eller ska jag gå i mina mysbyxor och myströja som jag brukar på dagarna för att det inte ska verka uppenbart? göra ordning håret och sånt gör jag ju ändå..

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Stenis - Fy fan vad coolt.. Det måste ju vara dökul att göra något sådant.. Kanske man skall göra det nu medans man har en fin figur fniss... Du måste visa oss sen

Långserud vart skall de handla spriten vi funderar på att åka om 2 helger den 3 maj.

Idag är det sååå himmla vackert ute, har idag men min mammas hjälp tvättat alla föster och gjort stor städning i huset..vårstädning vi behövde det!! Nu är allt sååå himmla vackert här hemma och varit ute på altanen och fikat och solen är sååå varm och skön, m2b är ute i trädgården.

Ikväll är det fest hihihihi

Kram på er

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3