• ais75

Möhippetips tack!

Är det någon som har tips på vad man kan hitta på i Gävle-trakten?

• Svar på tråden Möhippetips tack!
  • tågjäntan

Vad heter er nöjespark? *funderar*
    På min möhippa tog de mig till Liseberg där vi gjorde femkamp. SEdan åkte vi vidare och hade en lektion i jitterbugg och till sist åkte vi hem till en av tjtjerna och åt gott.
    Ett annat förslag, som tre kompisar ordnade för mig, var att skriva ett antal frågor: vad föll du för? beskriv honom med tre ord, vem tog kontakten efter den omtalade tågresan? vad kommer ni gräla mest om när ni gift er? (vi flyttade inte ihop förräns vi hade gift oss), kommer bröllopet att bli som du drömt om? osv. Jag svarade och vi samtalade om frågorna så även de andra delade med sig från sina erfarenheter. Det blev en väldigt rolig och personlig kväll.

• stinakina

Min väninna ska på möhippa i helgen, hon var arg frustrerad och halvt hysterisk för planeringen inte var klar, de visste inte vad de skulle göra mer än att bowla på fm

Jag kom med små hintar om hur jag skulle vilja ha min möhippa..

De har tex vildmarksbad, jag badar gärna där, äter gott och thats it..kan tänka mig en krogsväng på kvällen/natten

Jag bävar för att de ska tvinga ut en på stan i mammelucker och sälja pussar för en femma eller dyl, sånt får mig att vilja skita i att gifta mig alltså!!

så ett tips från mig är, fråga bruden vad hon vill göra, hon kanske vill ha massage, manikyr, mysig tjejkväll...

Svar på tråden Möhippetips tack!