• Atredot

Vad ska jag önska???

Har blivit ombedd att skriva en analog önskelista till äldre släktingar som inte kan hantera dator....men vad ska jag önska, det är bra om det är något som finns i en mindre stad... jag tycker att jag har "allt" både jag och min sambo har bott själva innan så vi har ofta minst TVÅ av allt....måste ha några alternativ och inte samma önskan till alla!

• Svar på tråden Vad ska jag önska???
  • pallesj

Bra förslag är att önska sig presentkort på typ resor Det har vi gjort Hela vår önskelista är bara olika presentkort

• Pingst09

Kan ni inte börja samla på nån servis eller glasserie så kan ni önska olika delar av alla?

• Pingst09

Presentkort tänkte jag med, fast äldre släktingar brukar väl hellre vilja ge nån "sak" va?

• Atredot

Vi har en ganska ny servis och den finns inte i den stan... och presentkort känns inte rätt då det är äldre släktingar...de vill gärna ge något....men som pensionär har de inte så jätte budget heller...

• Fröken förväntan

Det finns ju saker man har som ändå blir lite trista efter ett tag och som man kan önska sig, såsom: nya fräscha handdukar och badlakan eller matchande påslakan.

• sowa65

något på tema "hjärta"? allt går från nyckelring till glaspjäs....

Svar på tråden Vad ska jag önska???