hur gjorde ni med texten p festprogrammet?
jag ska göra egna festprogram m.m. hur skrev ni texten p framsidan? allts själva ordet "festprogram" stämpel, schabloner, stansa ut bokstäver? ja berätta. behöver tips.
mvh
jag ska göra egna festprogram m.m. hur skrev ni texten p framsidan? allts själva ordet "festprogram" stämpel, schabloner, stansa ut bokstäver? ja berätta. behöver tips.
mvh
Vi skriver det inte alls utan har bara våra initialer stämplade på framsidan, precis som på inbjudan.
Vi gjorde liknande dekorationer som på inbjudningskorten. Sen stod det "Festprogram" och sen våra namn. Nu med samma efternamn :) Sen står det datum också.
Du kan kolla i mitt galleri...
Vi kommer att göra likadana festprogram som inbjudningarna (dvs bruna pärmar med en rosa lapp frampå) på framsidan stämplar vi "välkommen", jag kommer att göra hål i pärmens rygg och trä ett rosa sidenband igenom och göra en rosett som knyter i hop det hela.
hur trycker ni era program? kan man bara skriva ut på vanlig skrivare?
Vi kommer att trycka texten: "Festprogram", vårat monogram, plats och datum på framsidan.
feb08: bra idé att skriva namnen med det gemensamma efternamnet, har inte tänkt på det själv men absolut något att fundera över