Tja alla.Har någon något bra råd på ett lyckat brölop ???
Ja har en fråga om ni har några bra förslag på ett lyckat brölop för ja ska gifta mig med min kära tjej snat och ja undrar om ni har några bar råd till mig
MVH Barnaengeln Blivade man
Ja har en fråga om ni har några bra förslag på ett lyckat brölop för ja ska gifta mig med min kära tjej snat och ja undrar om ni har några bar råd till mig
MVH Barnaengeln Blivade man
buff puff
Ett lyckat bröllop för mig är ett sådant som brudparet vill ha. Så fundera över hur ni vill ha erat bröllop... Vart vill ni vara? Vilka vill ni bjuda? Vad vill ni ha på er? Vill ni ha fest efter bröllopet, och vad vill ni då bjuda på?
Ha det bröllopet ni själva vill ha, så blir det säkert lyckat!
Låt bröllopet spegla er som personer så komemr det blir lyckat
Fundera noga igenom vilken typ av bröllop NI vill ha. Det är så himla lätt att fastna i karusellen och när det närmar sig och man blir stressad måste man kunna falla tillbaka på att det var ju precis så här vi ville ha det.
Precisera vad som är viktigast med bröllopet: själva vigselakten, kul fest, smekmånaden, maten? Utgå sedan från det när ni väljer allt annat.
Mitt nästa tips är att välja de enklare lösningarna. Det är MASSOR som måste fixas och tiden kommer inte räcka till (även om man börjar planera två år innan... ).
Välj alltid någon som ni känner att ni litar på. Oavsett om det gäller utdelning av program i kyrkan eller butik att köpa ringen i. Så att ni kan släppa allt på bröllopsdagen och luta er tillbaka och njuta.
Fundera på helheten. Om ni kommer ha många barn kanske ni ska välja en lokal som har ett extra rum eller där de kan springa runt utanför. Det kan också vara olämpligt med femrätters middag med många tal om det kommer 40 barn mellan 1-5år. Kommer många äldre släktingar kanske det är onödigt att hyra ett femmannaband som spelar på rockfestivaler osv.
ja det blir många små barn de minnsta är 2 år och en ny född då
Tja alla tack för alla bar tipps....Ja skulle vill seja att vi har kloat på en kläning som är fin och ring Men hur har era brölop sett utt för er allaso jag vill ha ett lyckat brölop äftersom att det blir ändå en framtid man setter in sig i...
MVH Dennis
Att ni trivs och har trevligt
Att allt görs utefter hur NI vill ha det och inte hur det SKA vara
Ja, fast många gånger är det lättare sagt än gjort...tyvärr..