• Humlan66

Förra årets alla hjärtans dag

Vill dela med mig av vad jag gjorde förra året för min älskling. Vi bor inte på samma ort utan 60 mil ifrån varann
    och han trodde inte vi skulle ses den dagen. HAH trodde han ja fniss .
    Jag hade redan bokat en flygbiljett tidigt på morgonen och ringt( skitnervöst) till hans chef ( som oxå va en pärs att få telenr till ) och berätta min plan och bad om ledigt och det gick jättebra,han jobbar på ett ställe där dom har många möten varje dag så hans chef gick i hans kalender å boka möten från kl 9,00 och till kl 16,00 så han inte skulle bli uppbokad på annat håll.
    Men SÅ mkt möten brukar dom inte ha så han hade tänkt att fasen vilken tuff dag detta blir ( fniss )
    Sen hade jag ringt till en restaurang och förbeställt mat att ta med hem och skyndade mig hem till han för att duka fint mm. Och sedan skickade jag ett sms att han skulle hem å ta taxin utanför som jag beställt. snacka om att han blev överasskad å GLAD .

Tyvärr va jag tvungen att flyga hem samma dag och kunde inte stanna kvar :(. Det vart en jobbig dag för mig och jag va heeelt slut på kvällen men ROLIG och minnesvärd

Men det här kanske är ett tips till nån annan som kanske vill göra nån överasskning nång gång

• Svar på tråden Förra årets alla hjärtans dag
Svar på tråden Förra årets alla hjärtans dag