4 oktober 2008
Hej!
Denna tråd är till för oss som ska gifta oss den 4 oktober 2008.
Hur går det för er och hur långt har ni kommit med planerna..
Hej!
Denna tråd är till för oss som ska gifta oss den 4 oktober 2008.
Hur går det för er och hur långt har ni kommit med planerna..
JA...Valde datumet då jag fyller år i krokarna..och vet att det typ ALLTID är fint väder då..härlig Brittsommar!! och självklart kommer det vara som bäst den 4 oktober, det har jag bestämt
Haha Jag säger detsamma
Hej alla planerande brudar =)
Jag ska gifta mig 4 Oktober och bara måste skriva av mig lite och säga att bröllopsnojan kommit krypande och att jag blivit tjejen jag inte trodde jag skulle bli. Jag är såå glad, så lycklig och bara vill planera mer och mer. Jag vet precis hur jag vill ha allting och jag tror allt kommer bli så bra!
Jag har tack vare min fästman, köpt den pronovias klänning som jag verkligen ville ha och en helt underbar diamantring!
Självklart blir det bra väder på vår stora dag!
Smart att åka till ullared, där kan man hitta massvis med saker!
När kommer ni skicka ut inbjudningarna?
Jag tror vi gör det ngn. gång i sommar, så folk hinner planera om de kommer flytta till hösten, studera eller likande.
Vi ska skicka ut våra i slutet av maj/början av juni. Och osa den 31 Augusti
Det låter rätt bra... kanske ska köra på det!
Hej!
Vi KANSKE kör på 4 okt som är mitt favvisdatum just av den anledningen att det är så fint väder då - fantastiska färger, knallblå himmel och krispig luft!
Men vi ska titta på stället på söndag och efter det kan vi förhoppningsvis köra igång på allvar!
Vad köper ni på Gekås?
Jag har köpt :
Dukar, näbbklänning, tvål, Servetter,Bh Skulle köpt lakan men hitta inga blå
Man kan hitta hur mycket som helst där.. nackdelen var den att jag är ingen direkt shopping människa så det blev istort sett bara det jag hitta
Här är ett par till som ska gifta sig den 4 oktober i år...i en kyrka i småland.
Vi är rätt många som ska gifta oss den helgen
Ja det verkar så! Vi är verkligen nöjda med datumet!
Ser fram emot en vacker höstdag.
Hej!
Hur långt har ni kommit med planerna?
Har sytt fördigt min brudklänning och 2 näbbklänningar. Nu så ska jag börja sy en tärnklänning..
Bokat lokal, bestämt meny (blir buffe) etc..
Det är mycket att tänka på =)
Vi har bara beställa ringen, maten och blommorna kvar förutom att välja psalmer men det gör vi tillsammans med prästen
och sista prövningen så klart