Min Spooky tycker att Alla Hjartans Dag ar ett lojligt pahitt, nagot som Hallmark hittat pa for att salja fler kort. Sa jag forvantar mig inget pa just den har dagen.
Men sa kom jag till jobbet i torsdags, och inom en halvtimme dok det upp en vas med rosor, nejlikor och alstromeria. Min forsta tanke var "Vem skickar blommor till mig, sag inget till Spooky!"
...men visst var de fran honom, md ett kort som sade "Happy V=Day to the best wife ever"
Fraga mig om jag grat pa jobbet
Nar jag kom hem undrade han om jag ville ga pa bio och se "Definitely, Maybe", den nya romantiska komedin i samma anda som "Love, Actually."
Min man foreslar en romantisk komedi, what the hell is going on?
Sa igar kladde vi oss lite fint for att ga ut pa alla hjartans dag-lunch, det enda jag hade bett om for denna Hallmark holiday. Och i bilen, pa mitt sate satt det en rosa presentpase med hjartan och fjadrar. Jag sade att nagon hade lamnat en present at honom. Men det visade sig vara till mig, soundtracket till Disney's "Enchanted", och en sot vaska till min Nintendo DS.
Sa jag kanner mig valdigt uppskattad och lite bortskamd just nu. Vem ar du, och var har du gomt min make!? ;)