• DollyLolly

Tema Vinröd någon

Hej
    jag har funderat lite på olika färger.
    Vet att jag iallafall vill ha vinröd,men sen då??
    Någon som har bra tips, förslag??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-15 12:46
    eller mörkorange :)

• Svar på tråden Tema Vinröd någon
  • Fröken Figo

vinrött, crème-vitt och limegrönt!!!

det är snyyyyyggt....

lite ros-känsla. och väldigt sofistikerat.

• pallesj

Jag ska ha vinrött svart och vitt eller silver
    Lite inte som andra för ett sommar bröllop

• lillaj

Vi ska ha vinrött tema på vårt bröllop men vitt/creme och en del silverinslag. Vi kommer dekorera med vinröda rosor i enkla glasskålar med pärlor i. Vitt linne och inte så mycket mer. Placeringskort i vitt och vinrött.

Mannen kommer ha vinrött i sina kläder och jag ev en aning i min klänning men det är inte ännu bestämt. Vill inte riskera att det blir alltför mycket vinrött heller.

Vad funderar ni på?

• mct

Vi kommer att ha vinrött, vitt/creme, champagne och guld. Dom dekoration kommer vi att ha rönnbär, löv, nypon och andra höstbetonade dekoration. Vi gifter oss i oktober 08

• egensinnig

Vi kommer ha djuprött (lite mer röd än vinröd) vitt, svart och silver
    Min klänning blir röd, maken får svart kostym, vit skjorta o grå/svart/röd slips.

All dukning o dekorationer blir rött, silver på vit bas

• Lindalen

Vi kommer oxå att ha vinröd! Jag vill hitta någon fin klänning med lite vinröda detaljer. Sen kommer vi ha rosenblad på vita dukar och killen kommer att ha vinröd slips. Inbjudningarna är vinröda med creme färg.

• pallesj

www.millybridal.com/store/comersus_listCategoriesAndProducts.asp&curPage=5

Denna klännigne är jätte fin.
    Du kanske redan hittat den eller nån annan men tänkte ett litet tips.

Lindalen skrev 2008-02-21 08:59:04 följande:
    Vi kommer oxå att ha vinröd! Jag vill hitta någon fin klänning med lite vinröda detaljer. Sen kommer vi ha rosenblad på vita dukar och killen kommer att ha vinröd slips. Inbjudningarna är vinröda med creme färg.
  • Lindalen

Wow den var verkligen jätte fin! Tycker det verkar lite farligt dock att beställa utomlands. Tänk om allt blir helt fel!

pallesj skrev 2008-02-21 09:34:00 följande:
    www.millybridal.com/store/comersus_listCatego...Denna klännigne är jätte fin. Du kanske redan hittat den eller nån annan men tänkte ett litet tips.
  • pniiina88

vi ska ha ros tema så de blir ju ganak mycket vinrött... tärnklänning och plastron på bg och bestman och rosor som dekoration och på häften mm....

• pallesj

Jag har beställ därifrån valde på den och en annan men valde en hel röd istället "just då" velar fortfarande Hoppas på att min kommer snart kan ju meddela dig vidare om hur det gic med den om du vill Beställde även underkjol från de och fick den rätt snabbt

Lindalen skrev 2008-02-21 09:53:27 följande:
    Wow den var verkligen jätte fin! Tycker det verkar lite farligt dock att beställa utomlands. Tänk om allt blir helt fel!
  • Eriks fru

Hallå!!

Vi hade vitt, rött och guld som tema genom hela bröllopet. Kolla på www.saraocherik.se om du/ni blir nyfikna!!

Svar på tråden Tema Vinröd någon